andrenos Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvilken kode var det man skulle trykke inn for å formatere en Nokia 7610? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Du tenker på hvordan du oppretter orinalige innstillinger? Det kan gjøres i menyen under Telefoninnstillinger -> Telefon -> Generell -> Oppr. innstillinger (eller noe lignende) Alternativ metode blir: To perform a full factory reset/format: * Power the phone off * Press down *talk/green* + *3* + * * Power the phone on Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Det skal være 4 siffer + et par # jeg skal trykke inn tror jeg.. Noen som vet hva jeg mener? :S Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja, *#7370# på eget ansvar.. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Forsvinner kontaktene mine som jeg har lagret på telefonminnet hvis jeg trykker inn *#7370# ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Endret tittelen i tråden, prøv å være flinkere med å beskrive problemet i fremtiden Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Ingen som vet? Endret 28. oktober 2005 av andrenos Lenke til kommentar
CaD Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ingen som vet? 5073171[/snapback] Du kan vel eksportere kontaktlista til PC før du formaterer, så legger du de inn igjen etter formateringen. Når jeg formaterer telefonen min gjør jeg følgende: -Skru av telefonen. -Trykk * og #, og start opp telefonen mens du fortsatt holder * og # inne Tror dette fungerer på telefonen din også. Du vil miste alt du har lagret på telefonminnet (inkludert kontaktene), og telefonen resettes til fabrikkny stand. Husk å ta backup av alt du eventuelt vil beholde på telefonminnet først. Gjør dette på eget ansvar, jeg tar ikke ansvar for data du eventuelt mister. Men tar du backup av det du vil beholde først, burde det gå greit. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Fjerner man ikke os'et sammen med all den andre lapskausen? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 På Nokia`s Smart-telefoner bruker du denne fremgangsmåten om du skal tilbakestille telefonen (som den ble levert i fra fabrikk): MERK alt blir slettet! "*" + "grønn svar-tast" + "3" og slå PÅ telefonen mens du holder inn de andre tastene. HUSK å ha MINST 3/4 strøm igjenn på telefonen. Det står formatering (eller noe slikt på skjermen) og den bruker noen minutter på det. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) På en symbian telefon bør du alltid ha et solid minnekort der du lagerer 'alt'. Dermed er det aldri noe problem å reinstallere telefonen. Når du formaterer en Symbian så fjernes alt, tilogmed endringer som fks. virus kan gjøre (virustrusselen er uansett sterkt overdrevet) og også kontakter lagret på telefonminnet. *#7370# og "grønntast pluss '3' mens du skrur på" - metodene gir samme resultat, er bare to helt ulike metoder. Den ene aktiveres i standby, imens den andre aktiveres ved oppstart. Endret 30. oktober 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå