jonfilm Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har lastet ned et spill fra nettet (emergency 3) og når jeg pakker det ut får jeg to filer, den ene heter hlm-em3a, og den andre heter hlm-em3a.cue. Men om jetg klikker på dem så skjer det ikke noe annet enn at jeg kan velge program fra en liste, eller bruke internet til og finne et program eller mer informasjon. Har noen peiling på hva jeg må gjøre her?
ttt Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 No er ikkje eg ein ekspert, men eg har høyrt snakk om at det hjelper å kjøpe spela. Litt lesestoff som kan vere av interesse: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8
Anbefalte innlegg