Gå til innhold

Vekkerklokke til S60 som *ikke* gir seg?


qwert

Anbefalte innlegg

Vet at det finnes mange alarmprogrammer (og tidligere tråder om dem) til Symbian, og jeg tror nesten jeg må ha prøvd demoversjoner av alle nå, men vender meg likevel til dere i håp om at jeg har oversett noe...

 

Finnes det noe alarm vekkerklokkeprogram som ikke bruker operativsystemets egen alarmfunksjon? Dette fungerer nemlig fint som påminner til kalenderavtaler osv, men den er (i alle fall for meg) totalt ubrukelig som vekkerklokke siden det går i autoslumring etter under et minutt.

 

Jeg trenger noe som fortsetter å bråke helt til jeg skrur det av. Slumrefunksjon er dog et pluss så lenge den ikke er automatisk.

 

Den idéelle vekkerklokken påmobilen ville være en som kunne kreve en autogenerert kode for å skru seg av. Altså at man må være våken nok til å lese og forstå mobildisplayet før det kan bli stille. Da burde jeg være våken nok til ikke å forsove meg også. (Om ingen har noen tips tror jeg nesten jeg må hente ned Nokias SDK en dag jeg har tid for å se om noe slikt i det hele tatt er mulig...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...