Edvino Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har problemer med en HDD Hver gang jeg kommer inn i windows (xp pro) så blir det foretatt en diskcheck, så står det at den fikset et eller annet. Men i windows har jeg fortsatt problemer med disken, hver gang jeg går inn på hardisken med explorer går alt veldig sakte, og om jeg prøver å åpne en fil går explorer i heng. (bare videofiler der) Har bestemt meg for å bare gi f og slette alt. Men når jeg skal formatere den ved hjelp av høyrkelikk -> format på HDD'en på min data maskin får den ikke gjort noe som helst, den bare står i ro uten å komme videre, men explorer henger seg ikke.. Nettopp formatert systemdisken og vil slippe å gjøre det igjen, syns jeg husker det er vanskelig å formatere en disk i med windows-plata uten å innstallere windows der Long story short: trenger et program for å formatere Edit: vanskelig å skrive vanskelig... Endret 26. oktober 2005 av Edvino Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har problemer med en HDD Hver gang jeg kommer inn i windows (xp pro) så blir det foretatt en diskcheck, så står det at den fikset et eller annet. Men i windows har jeg fortsatt problemer med disken, hver gang jeg går inn på hardisken med explorer går alt veldig sakte, og om jeg prøver å åpne en fil går explorer i heng. (bare videofiler der) Har bestemt meg for å bare gi f og slette alt. Men når jeg skal formatere den ved hjelp av høyrkelikk -> format på HDD'en på min data maskin får den ikke gjort noe som helst, den bare står i ro uten å komme videre, men explorer henger seg ikke.. Nettopp formatert systemdisken og vil slippe å gjøre det igjen, syns jeg husker det er vanskelig å formatere en disk i med windows-plata uten å innstallere windows der Long story short: trenger et program for å formatere Edit: vanskelig å skrive vanskelig... 5063847[/snapback] er det systemdisken du vil formatere? eller en annen? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 boot på xp-cden. der får du valgt at du ønsker å formatere og installere xp på nytt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Om harddisken er den samme som windows ligger på, kan du ikke formatere den i win. Om det er annen disk, så kan det være feil på den som gjør at den henger og at en formatering dermed ikke vil funke Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Ikke systemdisk nei Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Sjekk ut dette programmet her. Har testet det en gang og det funket flott det. http://www.google.no/search?hl=no&q=magic+partition&meta= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå