Gå til innhold

Formatere i windows

Edvino

Anbefalte innlegg

Har problemer med en HDD Hver gang jeg kommer inn i windows (xp pro) så blir det foretatt en diskcheck, så står det at den fikset et eller annet. Men i windows har jeg fortsatt problemer med disken, hver gang jeg går inn på hardisken med explorer går alt veldig sakte, og om jeg prøver å åpne en fil går explorer i heng. (bare videofiler der)

Har bestemt meg for å bare gi f og slette alt. Men når jeg skal formatere den ved hjelp av høyrkelikk -> format på HDD'en på min data maskin får den ikke gjort noe som helst, den bare står i ro uten å komme videre, men explorer henger seg ikke..

Nettopp formatert systemdisken og vil slippe å gjøre det igjen, syns jeg husker det er vanskelig å formatere en disk i med windows-plata uten å innstallere windows der :hmm:

Long story short: trenger et program for å formatere

Edit: vanskelig å skrive vanskelig...

Endret av Edvino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har problemer med en HDD Hver gang jeg kommer inn i windows (xp pro) så blir det foretatt en diskcheck, så står det at den fikset et eller annet. Men i windows har jeg fortsatt problemer med disken, hver gang jeg går inn på hardisken med explorer går alt veldig sakte, og om jeg prøver å åpne en fil går explorer i heng. (bare videofiler der)

Har bestemt meg for å bare gi f og slette alt. Men når jeg skal formatere den ved hjelp av høyrkelikk -> format på HDD'en på min data maskin får den ikke gjort noe som helst, den bare står i ro uten å komme videre, men explorer henger seg ikke..

Nettopp formatert systemdisken og vil slippe å gjøre det igjen, syns jeg husker det er vanskelig å formatere en disk i med windows-plata uten å innstallere windows der  :hmm:

Long story short: trenger et program for å formatere

Edit: vanskelig å skrive vanskelig...

5063847[/snapback]

er det systemdisken du vil formatere? eller en annen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...