Gå til innhold

Stort problem med 1.6. Ping osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

har et veldig stort problem med cs'n min, når jeg går inn på en server så har jeg mellom 300-700 i ms og etter et par sekunder, 10-20 sek ca, så quiter cs automatisk.

har 0 på både choke og loss. dette skjedde helt plutselig, og før så funka alt helt fint.

har 1200/250 fra Eidsiva og det har fungert fint å spille med før. Har scanna etter både virus og spyware uten å finne noe. har også prøvd å legge inn både cs og steam på nytt men ingenting hjelper. Bruker også kabel, så problemet ligger ikke der..

håper noen kan hjelpe meg, savner cs'n min. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det dukket plutselig opp for ca en til to uker siden. gjorde ikke noe spesielt med pc'n den dagen det skjedde heller. Det skjedde jo etter at steam kom med den "bytte skin" updaten, men tviler på at det har noe med saken å gjøre. det ville jo bare bli dumt.. :hmm:

Edit: noe jeg glemte å nevne; det står sånn cl_flushosv.. warning hele tiden.

Endret av The_Darkness
Skrevet

skjønner ikke helt hva du mener men, om jeg har lagt inn noen andre programmer i det siste som kan ha innvirkning på problemet mitt?

isåfall så nei.

men vurderer sterkt å ta en format c: for å se om problemet blir borte, og uansett, ingenting er som en nyformatert c: :love:

Skrevet

Hvis du har cplcsgui så tvinger den ratsa automatisk til 101 101 25000. Jeg hadde det samme problemet. prøv og sett rates på 60 60 18000 eller no. Hvis ikke det hjelper så formaterer du. Har selv formatert C disken utallige ganger pga at cs ikke funker :p

Skrevet

Rates skal normalt sett stå på 2000/25000.

Hvordan pc har du?

Virker litt merkelig at pingen plutselig skal bli sånn av seg selv.

Har du sjekka routern din? kan jo hende den har gått i vasken. SMC router = dass

Skrevet
Rates skal normalt sett stå på 2000/25000.

Hvordan pc har du?

Virker litt merkelig at pingen plutselig skal bli sånn av seg selv.

Har du sjekka routern din? kan jo hende den har gått i vasken. SMC router = dass

5067929[/snapback]

Han kan bare teste ut forskjellig rates (Rate må nødvendigvis ikke være 101 101 25k)

80 80 20000 skulle det funke med.

Men hvis det har funket før med nåværende rates så er det rett og slett bare wierd. Prøvd å resette ruteren?

Gjelder alle serverene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...