Andre88no Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Spørsmålet er vell egentli ganske enkelt. Noen som vet om noen gode plasser hvor jeg kan finne mye Thorium veins? Og foresten finnes det en addon som skrur på "Find Minerals" knappen atomatisk? glemmer altid å trykke på den etter jeg har død
Exeter Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Blasted Lands har en del veins, mye horde+alliance som rir rundt der konstant på utkikk etter thorium. Og nå som det er Dark Iron deposites også er det kaos. fra 18:00 - 24:00 ish Jeg som er alliance gidder ikke dra så mange andre steder, er jo 1min FP fra IF til TP så rett ned til FP i Blasted.
Radhoo Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Dm øst. 2-4 veins etter sisteboss. Tar ca 20 min og ta alle bossene. 4 veins på 20 min er ikke så veldig dårlig imo.
Coaxmetal Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 I og med at min 60 mage sitter i en koselig krypt i deathknell, mens han mimrer over gamledager (han er altså pænsjonist), kan jeg jo dele min lille hemmelighet med dere: Sør i witnerpsirng blant de elite-karene er det flusst med rich thorium veins. Er bare å løpe imellom og være smart så er dere rike i en fei. Fikk ~15 arcanite på en dag med den taktikken (riktignok spilte jeg hele dagen, 15 timer en dag i sommer)
shabador Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Og foresten finnes det en addon som skrur på "Find Minerals" knappen atomatisk? glemmer altid å trykke på den etter jeg har død 5061938[/snapback] Denne mod'en fungerer bra for det formålet: http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=4259 Og anngående thorium veins. Er en del rich thorium veins i Winterspring.
Coaxmetal Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Un'goro har også endel small (pluss ~4 noder med rich på vestsida), som er grei å farme for å komme opp i 275 mining uten å bli ganka så altfor ofte. Blasted lands er jo gankcentral under peak, og også ellers om dagen.
StarGazer Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Et lite tips når du vil finne ut hvilke zoner som har mest av noe, enten mineraler eller herbs, så prøv thottbot. Søk på det du vil ha, feks rich thorium. Da får du opp dette: http://www.thottbot.com/?s=rich+thorium
Alucard_21 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Drywhisper Gorge ftw :D Ganske fint å farme der når du er hunter, bare å løpe in agro noen mobs og så faign death
aspyr Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 En venn av meg som farma veins i winterspring i fire dager, det ble det epic mount av.
Heimdal Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Går alltid i Winterspring. Vet om 3 steder det alltid spawnerr der. Yeti cave, furbolgs og rundt sjøen.. Kansje ikke vært sp dumt å se der som demonene er
Rippey Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Azshara, Tyr's Hand og Hearthglen. Har funnet fem eller seks plasser i Hearthglen hvor det spawner Rich Thorium Veins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå