Gå til innhold

Spm til hunters ang grinding rund lvl 56-60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig så liker jeg denne builden best. Veldig god i PvE og veldig god i PvP

Build

Kun med aspect of the hawk:

Agi: 451

Sta: 306

AP: 1315

Dps: 181.5

Crit: 28.68%

Hit: Etter 30000 skudd så har jeg bommet 1 gang. Da regner jeg med auto, multi, aimed og arcane.

Synes LR er mye bedre enn TSA. TSA gir det flatout 100 AP. Men med LR så får du 2.3 AP pr agi. OG agi gir deg crit, armor og dodge.

Den magiske grensen er at hvis du får 50 agi ekstra for LR så er det bedre enn TSA. Altså du må da ha 333.33 agi ubuffet før det er lurt å skifte.

Skrevet (endret)
Skal være enig i at monsterslaying kan være delvis brukbart  i BWL og kansje litt i MC, men har du tenkt å freeze-trappe molten giants?  :!:

Nei, med mindre du er veldig egoistisk er ikke 120 AP til deg selv bedre en 100 ap til hele partyet.

5084079[/snapback]

I et party så bruker jeg å være sammen med en warrior og en rogue som har nytte av min TSA. Så personlig valgte jeg LR pga at jeg personlig vil gjøre mer dps og at jeg har større sjanse og overleve med surv builden.

Det blir nesten som å be en druid gå feral, fordi 2 melee har nytte av 3% crit. Roguene ligger lett på toppen av dps listen uten min hjelp. Så jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet at jeg ikke booster opp deres dps mer enn den de har.

Plus de stjeler jo alt som heter hunter våpen så. Hva skal de med en dagger med 16 agi, 15 sta og 55 dps er over all min fatteevne <-------- WARNING. DETTE VAR SAGT MED ET SMIL RUNDT MUNNEN OG SKAL IKKE OPPFATTES SOM NOE SERIØS. DEN FØRSTE SOM BEGYNNER Å FLAMME OM AT HUNTERS NINJAER ALT ER DAGENS TØS.

Men on-topic: Personlig så ville jeg gått for BM for grinding. Er helt sinnsykt å se en BM hunter grinde. Mobs detter ned som fluer pga pet.

Endret av Radhoo
Skrevet

Men on-topic: Personlig så ville jeg gått for BM for grinding. Er helt sinnsykt å se en BM hunter grinde. Mobs detter ned som fluer pga pet.

5084450[/snapback]

Enig med deg her...kjørte BM helt til jeg begynte for alvor i BG....syns det sugde skikkelig....var jo helt pingle fordi alle seriøse spillere vet jo at pet'en er bare å drite i og kjøre alle midler mot hunter'n. Men det var moro å queste med BM spec, kjørte Silithus etter siste patch fra lvl 53 og man eide jo de fleste mobs 5-6 lvl over seg. Kjører forøvrig samme build som deg Radhoo og trives bedre i BG og høylvl instancer nå. Pleier som regel å fjerne pet'en når jeg er med i de store instancene.

Skrevet
altså, det er ikke +30 % damage, det er 30% mindre speed, altså du skyter 1.30 hvis du har en 1.60 bue, så, det der ble feil

5084367[/snapback]

Hva er det du babler om?

Er det så vanskelig å forstå "While Aspect of the Hawk is active, all normal ranged attacks have a 5% chance of increasing ranged attack speed or 30% for 5 sec"

Ja, en hastighetsøkning på 30% medfører 30% mere damage.

bah

Skrevet (endret)
Jeg vil si at dette er den beste PvE high end builden er denne. Bruker denn selv også. Den funker kjempebra i PvP bg. Bra i mass PvP. De få gangene man har 1on1 i BG så vinner jeg de som regel også. Også svært effektiv når det gjelder grinding.

5060932[/snapback]

Jeg bruker et build som er temmelig likt selv, men det er et par ting jeg synes er ganske merkelig i buildet ditt.

1: Hvorfor har du 5 poeng in effiency i stedet for Imp. Concussive shot? 20% sjanse for å stunne er helt konge, og det gir deg 20% sjanse til "silence" i 4 sekunder på casters. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger imp. concussive shot har vært det lille avgjørende mot paladins og druids i dueller. Såsant den ikke er på cooldown, trykker jeg concussive shot av "instinkt" når jeg ser noen begynner å heale seg selv. Scatter shot sparer jeg til retrapping.

2: Drop 3 av poengene i imp. arcane shot, slik at du får 15 poeng i survival treet i stedet slik at du får med survivalist. 10% ekstra helse rocker.

Endret av mythix
Skrevet
Scatter shot sparer jeg til retrapping.

Forklar denne. Ettersom du ikke kommer ut av combat ved bruk av scatter. Selv bruker jeg FD+trap macro.

5084723[/snapback]

Helt korrekt observert, men jeg opplevde at med FD/Trap var det alt for lett å feile, men med scatter->FD->Trap (uten macro) er det mye større sjanse for at fienden havner i fella, pluss at scatter shot også putter pet i passive mode igjen.

Skrevet
Jeg vil si at dette er den beste PvE high end builden er denne. Bruker denn selv også. Den funker kjempebra i PvP bg. Bra i mass PvP. De få gangene man har 1on1 i BG så vinner jeg de som regel også. Også svært effektiv når det gjelder grinding.

5060932[/snapback]

Jeg bruker et build som er temmelig likt selv, men det er et par ting jeg synes er ganske merkelig i buildet ditt.

1: Hvorfor har du 5 poeng in effiency i stedet for Imp. Concussive shot? 20% sjanse for å stunne er helt konge, og det gir deg 20% sjanse til "silence" i 4 sekunder på casters. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger imp. concussive shot har vært det lille avgjørende mot paladins og druids i dueller. Såsant den ikke er på cooldown, trykker jeg concussive shot av "instinkt" når jeg ser noen begynner å heale seg selv. Scatter shot sparer jeg til retrapping.

2: Drop 3 av poengene i imp. arcane shot, slik at du får 15 poeng i survival treet i stedet slik at du får med survivalist. 10% ekstra helse rocker.

5084706[/snapback]

1: Jeg bruker huntern min til mye raiding. 10% "ekstra" mana er genialt mens jeg ikke trenger imp. Conc. shot så veldig mye mot Molten Giant f.eks. Jeg har 4 poeng i imp. Wing clip som jeg bruker mest i PvP. Jeg klarer å holde fienden på avstand helt fint intil han kommer i Melee med meg :p

Imp. Wing clip er veldig deilig mot rogues/warriors som er de eneste jeg har problemer med i PvP.

2: Igjen, jeg raider mest. I MC/BWL så blir jeg ikke slått så forferdelig mye på så å ha kortere CD på et attack som skader ca. 240 er ikke så dumt ;)

Hadde jeg enda spillt på PvP server så hadde jeg nok vært enig med deg.

Skrevet

5060932[/snapback]

5084706[/snapback]

1: Jeg bruker huntern min til mye raiding. 10% "ekstra" mana er genialt mens jeg ikke trenger imp. Conc. shot så veldig mye mot Molten Giant f.eks. Jeg har 4 poeng i imp. Wing clip som jeg bruker mest i PvP. Jeg klarer å holde fienden på avstand helt fint intil han kommer i Melee med meg :p

Imp. Wing clip er veldig deilig mot rogues/warriors som er de eneste jeg har problemer med i PvP.

2: Igjen, jeg raider mest. I MC/BWL så blir jeg ikke slått så forferdelig mye på så å ha kortere CD på et attack som skader ca. 240 er ikke så dumt ;)

Hadde jeg enda spillt på PvP server så hadde jeg nok vært enig med deg.

5086076[/snapback]

jauda.. skjønner hva du mener =)

Mitt talent spec ligger forresten tilgjengelig på alla-profilen min i signaturen. Jeg vet ikke om dette er et "template" build eller ei, men jeg har etter x antall respec's funnet ut at dette er det som passer min spillestil best

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...