Endre visningsnavn Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hei, Har en Athlon 1100 Thunderbird PC med 384MB RAM stående. Kan denne brukes til Source dedicated server? I så fall, ca. hvor mange slots burde den kunne klare å ha? For å ha sagt det, skal brukes på LAN og ikke internett. Bjørn Endret 25. oktober 2005 av PC Bjørnen
ASDASDKL2131 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Nei, det var ikke noe særlig å skryte av. Blir nok rimelig dårlig ytelse på tjeneren da, vil jeg tro. Thomas
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Nei, det er ingen god idè. Ole
Endre visningsnavn Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Ok, det var det jeg tenkte meg. Det er bare irriterende å ha en PC som står og samler støv, så da får jeg finne på noe annet med den Takker uansett for svar.
GoldlaXiE Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Det ville nok ikke gått så bra nei Ole :!: Endret 26. oktober 2005 av Gullegutt
Endre visningsnavn Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Siden spillserver ikke var noe alternativ, ble den i kveld gjort om til TeamSpeak server for bedre kommunikasjon når jeg spiller CS venner. Det var hvertfall nest beste jeg kunne komme på
danilovic Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hva med å sette opp som Ventrilo-tjener istedet? Ventrilo er mye mer utbredt enn TeamSpeak. Daniel
Endre visningsnavn Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg er vant med TeamSpeak og har aldri testet Ventrilo skikkelig, men hvis du kan si noe mer om Ventrilo så kan det vurderes. Hvordan er det lydkvalitet\ressursforbuk(heter det det?) sammenliknet med TS osv.? Btw. det var digg å kunne deaktivere VOIP i CS og bare høre de man vil høre på egen server. Så man slipper all den fjortisspammen som til å bli gal av. Bjørn Endret 26. oktober 2005 av PC Bjørnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå