Goscinny Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Heisann! Jeg skulle spille av en DVD fra USA her om dagen, og da jeg startet opp Power DVD kom det opp at DVD-rommen var innstilt på den europeiske sonen. Derfor måtte jeg bytte til amerikansk sone (Dette skjer i andre programmer også). I tillegg stod det at jeg bare kunne gjøre dette 4 ganger til! Hva skjer når jeg overskrider det tallet? Låser den seg i den sona jeg brukte den i sist? PS! Brenneren er av typen NEC.
Prelude Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 stemmer det når du har byttet sone på spilleren 4 ganger til, så låser den seg fast til den sonen som ikke (lovlig) kan byttes igjen. dvd-programmer og winxp har også slike låsefunksjoner, så det blir tilnærmet dobbel låsing av sone på maskinen. nå finnes det veier å gå for å komme seg forbi dette tullet men om forumets regler tillater slikt snakk her vet jeg rett og slett ikke så jeg lar være å linke og forklare dette noe nærmere..
Wipeout Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Er ikke ulovlig å skifte soner på en dvd brenner, iallefall ikke ennå... Du kan ta en titt her, og se om du finner noe.
Møkkalasset Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 kvifor er det antall sperre på å skifte sone på dvd spillere?
Knutgrus Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Såvidt jeg vet er AnyDVD et lovlig program (kjører i bakgrunnen) som gjør at man kan spille av filmer uansett sone. Fjerner også sperre som audio-cd'er har for avspilling på pc. www.slysoft.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå