Looprevil Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 hei jeg spiller en del counter strike men jeg lagger maks hvis jeg er inne på ventrilo mens jeg spiller. Er det noen som har det samme problemet eller har en løsning på problemet?
CrapBag Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 hei jeg spiller en del counter strike men jeg lagger maks hvis jeg er inne på ventrilo mens jeg spiller. Er det noen som har det samme problemet eller har en løsning på problemet? 5058288[/snapback] En venn av meg hadde det samme problemet, og han flyttet pcen over til et annet rom i huset fordi han brukte trådløst. Det viste seg å hjelpe fordi signalene blir ikke forstyrret av elektriske apparater i huset der han sitter nå. Nå vet jeg ikke akkurat om dette hjelper noe særlig for deg.. Prøv å bytte utstyret for å se om det har noe med det å gjøre. Eventuelt sjekk for virus og spyware. En CS-gamers verste mareritt!
Rampage Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Dårlig VT-server? Gjelder det bare deg? Hva slags linje har du?
Looprevil Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 jeg har en telenor basis linje på 700/300. Det er bare jeg som jeg veit om som har dette problemet.
pc.expert.....wannabe Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Du kan prøve å lukke unødvendige program som kjører i bakgrunnen. Samt antivirus forstyrrer noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå