Gå til innhold

Nettbutikker som selger audiokabler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eltek har godt utvalg i kabler. De fører både Supra og Kimber. Supra er prisgunstige gode kabler, mens Kimber koster litt mer og mange mener de er veldig gode.

 

Skal du legge litt mer penger i det, skal kablene til Xtreme-Cable være mye for pengene, men det fordrer at du har relativt habil elektronikk i anlegget ditt. Les test her.

 

Hifi klubben har helt greie kabler de også, men kan ofte være skummelt å kjøpe kabler av selgere ;)

 

Vet ikke hva salgs anlegg du har, men tror ikke du kan gjøre så mye galt om du velger noe fra Kimber.

Lenke til kommentar
Okay, da ble jeg en del klokere, takk for innspill. Lander sannsynligvis på en av de to, må kikke litt på budsjettet.

 

Tar også gjerne imot konkrete tips på biwire høyt.kabler i min prisklasse mens vi er i gang :)

5061013[/snapback]

Kimberkablene er flettet. Du kan derfor dele den i 4 i enden som går til høyttalerne og dermed har du biwirering. Enkelt og greit.

8tc_cable.gif

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg valgt Kimber foran Supra. Har to brødre som bruker Kimber 4TC og de er mye bedre enn Supra Ply 2.0/3.4. Kimber er mere oppløst og gir et bredere og dypere lydbilde. Supra Sword har jeg ikke hørt og skal ikke uttale meg om, men tviler vel på at denne er interessant. Har selv Kimber 8TC og er temmelig fornøyd. Ellers kan du gjøre som mange andre og importere fra URL=https://www.nysound.com/exec/servlet/CategoryServlet?action=productdetail&itemID=xdk-2210-01005&formID=0]Kina[/url]. Mange har spart mye og har endt opp med et resultat som de har vært virkelig lykkelige med. Xindak FS1 kommer på omtrent 1400-1500,- ferdig momset inn i Norge. Hos importør i Norge koster den 2200,-. Veldig mange som har importert akkurat disse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...