Shicca Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Høpp, Da er Rome: Total War - Barbarian Invasion i hus, og jeg har så vidt sjekket ut denne ekspansjonspakken, men jeg ser allerede at det har kommet såpass mye nytt at det bør legges inn noen frågor i FAQ. Jeg ønsker derimot at spørsmål og kanskje tilogmed svar til BI som dere synes bør være med i FAQ kan legges inn i denne tråden. Dette er for å holde den orginale tråden mer ryddig. Så forvent en FAQ 2.0 etter jeg har fått testet BI godt nok.
TSP Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Kjempeflott tiltak Shicca, elska din forrige FAQ! Men har du fått gjort noe med den nå eller? Du må hvertfall ha med mye info om horder, generaler (nye muligheter på dette feltet og), nasjonene, nattslag, svømming og ikke minst religion! Tror de fleste vil trenge en grundig innføring i sistnevnte. De skulle vel være det meste av det du må dekke. Kan gjerne komme med forslag til spørsmål og svar senere, men vil helst vite om du jobber med det eller ikke.
Shicca Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Jobber med det ja, men jeg må vel innrømme jeg ikke spiller BI like mye som jeg gjorde med Rome når det kom. Ergo tar det lengre tid for meg å finne ting som er nytt. Derfor trenger jeg hjelp av dere. Har foreløpig skrevet en del om Horder, Relgion og Loyaltystat og Nightattacks Men det er kun 4 større ting som vi ser har blitt oppgradert. Jeg regner også med at det er mye annet småfeatures under panseret som jeg ikke har oppdaget enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå