Gå til innhold

Hvordan se .avi fimer på dvd? Hvordan brenne osv?


Fl@meboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først så må du gjøre filene om til .ifo .vub(osv)...avi filer funker ikke til å spille på dvd-spilleren, selv bruker jeg et program som heter "VSO DivxToDVD", dette er et utrolig lettvindt program som jeg anbefaler! :)

 

Etter du har gjort om filene til "dvd-filer" så er det bare å brenne med eks, Nero!

 

:)

Lenke til kommentar

Nero Vision Express gjør jo hele greia for deg....der kan du og lage kapitler og menyer, i det hele tatt lage det som du ønsker....feks sy sammen flere filer

 

 

"Lag kjempefine VCD-er, SVCD-er og DVD-er med spektakulære menyer. Spill inn video fra DV-kameraet ditt, skjermkortet eller TV-kortet ditt. Lag flotte lysbildefremvisninger. Klipp og rediger dine egne filmer med spektakulære effekter."....

 

vel vel.....nok skryt...det virker ihvertfall.....

Endret av tommkarl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trodde ikke det var lov å hjelpe folk med å brenne avi filer av tvilsom opprinnelse på dette forumet. Avi filer med undertekster er neppe noe man har laget selv med videokameraet.

 

Skulle ønske de som plundrer med slikt kunne lese litt på videohelp.com. Nå er 3 av de siste 5 trådene fulle av folk som ikke klarer å brenne avi filene de har lastet ned til DVD. :cry:

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Jeg trodde ikke det var lov å hjelpe folk med å brenne avi filer av tvilsom opprinnelse på dette forumet. Avi filer med undertekster er neppe noe man har laget selv med videokameraet.

 

Skulle ønske de som plundrer med slikt kunne lese litt på videohelp.com. Nå er 3 av de siste 5 trådene fulle av folk som ikke klarer å brenne avi filene de har lastet ned til DVD.  :cry:

5116685[/snapback]

 

Trenger vel ikke å si noe mer. Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...