Gå til innhold

Projekt "Le Jaune et Le Bleu" PSU 2.feb!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3-400 for 4 stykk ja, det var jo et godt kjøp.

 

På clas koster det 98 for 6 stk.

5219026[/snapback]

 

jepp det er også en diamant skive men av veldig dårlig kvalitet :)

dette ser du også på formen på skiven.det skal være hull i den for at det skal være av god kvalitet. Og de er egentlig svin dyre .

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
Så denne vil holde i mange evigheter? Kjøper ikke én skive for 100 spenn hvis den ikke holder..

5220132[/snapback]

 

 

kommer helt ann på åssen du bruker den og hvordan du behandler den, bruker du den slik den skal brukes så holder den leeeenge ja.

 

du vet, om det så er en dremel eller en vinkel sliper så skal den aldri presses, men mates, la den jobbe for deg i sitt eget tempo, bare mat den. og det er også svært viktig at du holder den rett når du kutter slik at den ikke får noe side press, da knekker den fort og spes med en dremel, det er jo ikke tykke materialet i dem vettu.

Lenke til kommentar
Det røde glasset er rødt selv om du ikke lyser det opp. Tror det vil funke med røde katoder, men ville heller brukt røde LazerLEDs.

5221518[/snapback]

 

Jeg har denne skjermkort tilleggs vifta: Vantec Spectrum systemkjøler så jeg har lyst til å bytte ut de 8 UV ledsa med 8 * Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V, Rød ... Tror du plexi glasset vil reagere med de?

Lenke til kommentar

((Jeg ba han fjerne innlegget, alt var hint om at noen skulle kjøpe de/bytte..))

 

Men uansett. Jeg skal kjøpe sånn "bondo" eller hva det nå heter, og bytte plexiplata som skal holde viftene bak med en stål/aluminiums plate. Så skal jeg bruke den "bondoen" til å få det til å bli jevnt og fint :)

 

Dessuten går jeg mer moddevenlige tider i møte :love:

Lenke til kommentar

Bondo var det beste navnet jeg kom på, men glassfiber-ettellerannet som jeg så på Jernia som var til å fylle større ujevnheter etc. burde vel funke, right?

 

Angående de moddevennlige tidene så er jeg pokker meg uheldig :cry: . Klarte å få et såpass stort kutt på venstrehånda med et huljern, så den handa kan knapt brukes utenom småting som skriving på tastatur...

Lenke til kommentar

Nå har jeg en handleliste på Biltema klar, skal til Hamar til helga håper jeg, så da blir det følgende:

1x Våtslipepapir (1200) 10stk: 39,90kr

1x Våtslipepapir (400) 10stk: 29,90kr

1x Filer, 6stk: 29,90kr

1x Slipekloss av gummi: 12,90kr

1x Minisag: 34,90kr

1x Sagblad 152mm (10stk): 24,90kr

1x Loddestativ: 39,90kr

1x Vernebriller (gjennomsiktige): 34,90kr

 

Tilsammen: 256,20kr

 

Synes dette er en ganske bra pris. Nede på den lokale Jernvare-forhandleren så ville det kostet utallig mye mer...

 

Har noen innvendinger til denne handlelista, noe mer jeg burde kjøpe som er vanvittig finurlig og smart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...