Gå til innhold

Projekt "Le Jaune et Le Bleu" PSU 2.feb!


Anbefalte innlegg

Update!

 

Ja, nå kommer en pjertliten update. Har ikke fått kutta noe, siden beskyttelsesbrillene har forsvunnet på magisk vis, men jeg har fått maskert opp den sidedøra hvor vinduet skal :)

 

MaskertSidedoer.jpg

De svarte strekene viser hvor vinduet skal. Skal bruke UV-blå plexi på utsida, og det skal fester med skruer.

WeirdGuy.jpg

Her er en figur som jeg har gravert inn i en plexibit. Fant han i kladdeboka :p

Teodor2.jpg

The power of Kladdebøker!

 

Det var alt for idag. kutting av vindu blir ferdig imorgen, eller på tirsdag.

 

Kom gjerne med tilbakemeldinger! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått svar fra SHG, de sa at de ikke sponset flere dette året, men etter nyttår så kanskje.. har sagt til hammar at de kan overse min bønn om sponsing. Jeg venter fortsatt på svar fra 3dfxcool og Vendur. har også spurt HCS Electronics om sponsing. Håper på positivt svar. Men uansett: Pakken fra netshop er videresendt fra oslo, så jeg håper på å få den imorgen. Imorgen blir det også mere kutting, må lete ordentlig etter vernebrillene mine.

 

Varene fra Claser'n ble det heller ikke noe av... Så jeg nå bruke andre skruer til å feste vinduet, såfremt jeg ikke finner noen her i byen..

 

Dessuten kunne jeg tenkt meg litt mer respons her, gjerne med ideer om hvordan ting burde bli gjort, hva som burde bli gjort, og hva som ikke burde blitt gjort ;)

 

Har også tenkt på plate der knappene skal være. jeg laget en enkel skisse i paint, men den skal dekoreres med noe metall som skal lakkes gult, eller noe netting av noe slag.

KnappeTingV.jpg

 

Det var det for nå!

 

Respons trengs! :thumbup:

Lenke til kommentar

ser bra ut dette:)

 

hvis metallet i topp lokket ble for svakt til å holde håndtakene når du løfter kassa, kan du forsterke undersiden, slik som jeg gjorde på ACWC...

ellers er jo vifter i toppen ett alternativ til å fjærne hullene fra håndtakene!!??

 

ser spennede ut det hdd-racket du har planlagt!!

 

Lykke til med sponsing ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde håndtak. Nå er de fjerna.. Jeg vil heller ikke bruke håndtak på dette kabinettet, men uansett... Jeg har gjort noen innkjøp idag. Det ble ikke kutting siden plexien ikke kom idag heller *hive stein på posten* Men jeg har kjøpt skruer og netting :)

 

Har nå to typer netting.

Netting.jpg

Denne, det er den fineste, og den skal brukes bak vifter som støvfilter tror jeg..

Nettingnrt.jpg

Nærbilde.

Data%20012%20rezise.jpg

Dette er den andre typen...

Skruer.jpg

Jeg kjøpte også 20 M6 sekskantskruer med mutter idag. O.Borgen hadde ikke umbraco-skruer. Disse vil brukes til å feste vinduet med.

 

Ang. knappene, så vil jeg lodde på lengre ledninger ja.

e3eacb2c.jpg

Knappene jeg vil bruke....

 

Ang. toppen så vil jeg absolutt ikke bruke vifter. Kabinettet er ikke dypt nok, og strømforsyninga bruker helsikes mye plass :S

 

Det var litt for nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...