Gå til innhold

FM 2006 - Er hele spillet en stor bug?!

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Jeg bestilte og har nå i dag fått spillet FM 2006 fra cdon.com

Det første som skjedde når jeg puttet spillet i cd-rommen som jeg reagerte på var at det var ingen autorun og ikke noe bildeikon på cd-rommen, noe som forsåvidt var greit nok..

Installeringen gikk greit uten noen problemer.

Når jeg prøvde å starte spillet for første gang så startet hadde jeg winamp oppe i bakgrunnen som spillte. Jeg trykkte på for å starte opp en gang, ingen reaksjon, ventet i et min, trykkte på en gang til, ventet i et halvt min til, kom frem en feil mld om at spillet allerede kjørte og endelig var jeg inne i spillet.

Nå trykkte jeg på hent nytt spill, valgte italia som liga, trykkte på neste. Nå klikka spillet, feil mld som er postet som bilde vedlegg er nedenfor.

Når jeg prøvde å trykke på spillet for andre gang tenkte jeg at kanskje winamp hadde noe med saken å gjøre (hadde dog aldri problemer med dette i FM 2005), avsluttet derfor winamp og prøvde å starte spillet igjen, men ingen reaksjon, har ventet i 5 min nå..

Har dere andre problemer? For meg virker det som om cd'en jeg fikk var et resultat av meget dårlig tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, autorun funket ikke her heller.

Prøv å skriv dette innlegget på www.fmnorge.com, kanskje de kan hjelpe deg...

Synes selve spillet er kjempe gøy!

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Spillet er jo bra, men problemet er at jeg ikke får spille det. Prøvde å starte pc'en på nytt uten hell. Jeg har også installert nyeste patch.

Skrevet

Last ned FM 2006 6.01 Patch, fixer noen bugs!

Har ikke opplevd noe mange bugs enda, men noe som er rart er under 2d kampene , plutselig lagger det litt, og jeg vet det ikke er min pc, for spillet krever ikke det store, men det er bare bittelitt lagg noen ganger under kampene.

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Jeg som tidligere nevnt lastet ned nyeste patch..

Skrevet

Dette har helt klart noe med pc'n din å gjøre.. FM2006 funker helt fint det, mye mindre bugs en f.eks FM2005 hadde!

Prøv å reinstallere du.. så funker det nok..

Og husk å skru av antivirus etc under installering..

Lagging under kampene skjer innimellom, er fordi pc'n din har for lite ledig RAM akkurat i det øyeblikket, ofte fordi du har mange programmer i bakgrunnen.. er egentli ikke noe problem, jeg pleier å få litt lagging når jeg f.eks ikke minimerer winamp før jeg går inn i FM.. men hvis jeg minimerer winamp, da funker det helt fint.. selvom jeg har like mange programmer kjørende.. Men er ikke noen god ide å kjøre programmer med høye krav samtidig som FM, f.eks Antivirus skann, defragmentering, og annet slikt..

håper problemene dine blir borte da!

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Jeg har 512MB DDR-ram og 1,7MHz Centrino som tilsvarer minst 2GHz pentium 4 så jeg tror ikke rammen og cpu kan være problemet .. ?

Skal prøve å reinstallere i håp om at det blir bedre da.

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Ny bugg, ikke stor men litt morsom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...