Gå til innhold

[GTA]Ryder! Den kuuleste san an karakteren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heej!

Etter hvert har eg begynt å virkelig å få sansen for denne busta-dvergen, kjenner meg veldig igjen i ham, noen som er enig? burde kanskje nevne att jeg kanskje har et crush på Eazy-E og da.. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skumle tendenser her. :ermm:

Men han er tøff, det skulle bare stått "Compton" på capsen.

Hans Oberlander er klart den tøffeste karakteren da!

Nigga with attitude:

post-45738-1130270037_thumb.jpg

Skrevet

OG Loc er desidert den kuleste fyren. En gang han og CJ hooka opp og cruisa litt rundt på en motorsykkel mens OG skjøt etter en faggot, tryna vi ned et sted, og da kommer han med det verste pingleskriket ever. Hahaha.

Skrevet (endret)

ingen tvil om at wu zi mu, også kalt "woozie" er den tøffeste karen. aldri sett en blind mann skyte og kjøre bil så bra som ham. vil også påpeke at big smoke er fet(!)

Endret av bonga2
Skrevet
Skumle tendenser her.  :ermm:

Nigga with attitude:

5059229[/snapback]

Hadde vel kanskje vært litt rart om det hadde stått Compton på capen hans, for det er vel ikke noe sted som heter Compton i spillet? Husker ikke hva det heter i farten, men.
  • 2 uker senere...
Skrevet
Har mest sansen for Cesar Vialpando

5066482[/snapback]

Cesar er sjef. Han er så typisk meksikaner man kan få det. (Litt stereotyping)

Han er slik jeg husker de fleste meksikanere, da tenker jeg spesielt på de som går med wife-beaters konstant. Alle snakker som Cesar også.

Skrevet
Skumle tendenser her.  :ermm:

Nigga with attitude:

5059229[/snapback]

Hadde vel kanskje vært litt rart om det hadde stått Compton på capen hans, for det er vel ikke noe sted som heter Compton i spillet? Husker ikke hva det heter i farten, men.

5087132[/snapback]

Joda, joda det heter Ganton i spillet. Men ettersom han ser kliss lik ut som Eazy-E, hadde det passet bedre og sett tøffere ut med "Compton" på capsen.

Skrevet
OG Loc er desidert den kuleste fyren. En gang han og CJ hooka opp og cruisa litt rundt på en motorsykkel mens OG skjøt etter en faggot, tryna vi ned et sted, og da kommer han med det verste pingleskriket ever. Hahaha.

5079114[/snapback]

Synes også at OG Loc er kul. :D

Skrevet
Hah. OG Loc er jo så pimp (og med det mener jeg wimp!)!

Liker best CJ jeg.

5164264[/snapback]

Derfor liker jeg han, han prøver å være noen han ikke er, og det ender alltid med at jeg ler. Spesiellt med den burgerhatten han hadde over hode og vaska dassen, måtte bare le. :!:

Skrevet

det er hippie fyren som RULER i SA synes jeg. kommer ikke på hva han heter i farten. eller så er jo Cesar ganske tøff. eller så er det jo kåtingen maccer. gjør mye dumt i bakgrunnen på filmer han.

noen ganger må jeg se filmer 2ganger fordi jeg ikke får med meg hva jeg skal gjøre... skjer så mye "tøft" i bakgrunnen når maccer er der :p hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...