Tha sims Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Litt latskap fra min side.. Lurer på om det finnnes et prog. elns som gjør at jeg kan formattere en HD i NTFS i XP. MAO: Jeg vil ikke boote opp med cd og herk for å formattere HD, men bare gjøre det inne i XP. Lar dette seg gjøre? MVH KJETIL
Mr. Purple Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 min datamaskin>høyreklikk disk>formater. Veldig enkelt
Tha sims Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Nå har det seg slik at den ikke en gang er partisjonert, så den vises ikke i min datamaskin.. Glemte å skrive dette
MorePower Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Kontrollpanel-->Administrative verktøy-->Datamaskinbehandling-->Diskbehandling Høyreklikk , partisjoner og formater.
Tha sims Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Thank you Er det noe stor forskjell på quick format og "vanelig"? Jeg har alltid tatt quick format...
Hårek Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Forskjellen er at vanlig format i tillegg gjør en sjekk av disken, og det tar veldig lang tid. Selve formateringen er akkurat den samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå