Drizt Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Er dette mulig ennå. Var visstnok noen som prøvde da 7800GT kom, men det funket ikke. En som var tilknyttet Rivatuner sa at de jobbet på saken..
oysfaerg Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Etter hva jeg har forstått, er de siste 4 pipesa hardwired til kjernen, og det lar seg derfor ikke gjøre å åpne de?
Lucifer89 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 de fire siste pipsa er noe som heter "Laser-Cut" og da ødelagt slik at de er umulige å få åpnet slik jeg har skjønt det
jon-t Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Ok tenkte meg egentlig det, men fekk ikkje bekreftet det....
Andrull Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Det er vel slik at 7800Gt er basert på GTX kjernen, men hvis det skjer en mild "produksjonsfeil" vil innimellom noen av piplinene bli ødelagt. Hvis det er over 4 som er ødelagt vil kortet bli kastet, hvis det har under 4 vil kortet bli kalt 7800GT. For at produktet skal bli rimelig likt hos alle deaktiverer de resten av pipelinene (tror jeg da) Slik at kortet får 20 pipelines. Kan også hende de ødelegger pipelinene med vilje (de resterende altså).
Drizt Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Okei, det var synd. Men har vel nok kraft i massevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå