Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis SMS når mother er nede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annet forslag jeg har (som jeg tidvis bruker) er sms.bigfoot.com. Den er veldig kjapp å levere meldinger (like kjapt som netcom). Uheldigvis funker ikke norske tegn orntlig og fucker litt opp, men det er lett å unngå :wink:

 

Det er ikke gratis å sende meldinger herfra. Man må forhåndskjøpe via visa. Men med dagens dollarkurs blir prisen 37 øre per melding man sender, noe som er billigere enn noe annet alternativ jeg har funnet hvertfall.

 

Ellers kan jeg si at jeg holder på å utvikle et grafisk send sms program for win32 som støtter mange ulike sider (både gratis og betalingstjenester). Ble inspirert av perl scriptet jeg lagde. Første versjon er snart klar. Har ikke fått jobbet på det på et par uke, men så fort jeg får sette meg ned en dag eller to blir det ferdig. Er du interessert i å betateste, send en mail til [email protected].

Programmet skal selvfølgelig være gratis :wink:

Lenke til kommentar

sms.thurmann.net er jo elendig

 

fra sidene deres:

 

vi også innført et system for overvåkning og automatisk utsendelse av advarsler og eventuelt stengning av konto dersom det blir funnet sms'er som er uønskede. To advarsler fører automatisk til stengning av din konto. At vi nå har en mye strammer politikk på stengning av kontoer er det flere som har merket allerede. Tenk deg derfor om minst to ganger før du prøver å være humoristisk, det er ikke sikkert våre systemer er enig med deg i hva som er artig og hva som ikke er det

 

<slutt>

 

dette er jo sjukt

 

hva med ytrings friheten?

 

hva hvis jeg ville si til en kompis: "jævlig kult det da" eller no sånt.

 

to sånne og "SVOSJ" utestengt

 

 

 

nei dette var no dritt

Lenke til kommentar

Hmm. Er ganske så skeptisk til den siden der. Whois gir:

 

Registrant:

Systemnet AS

-

-, - 0

Afghanistan

 

Registrar: Dotster (http://www.dotster.com)

Domain Name: THURMANN.NET

Created on: 05-SEP-00

Expires on: 05-SEP-02

Last Updated on: 02-SEP-01

 

Administrative Contact:

Doe, John [email protected]

-

-, - 0

Norway

+4797501641

 

Technical Contact:

-, - [email protected]

-

-, - 12345

Zimbabwe

+12345678

+12345678

 

Eneste fornuftige man får ut av dette er altså et mobiltelefonnummer. Ved å søke på nummert på telefonkatalogen.no får man faktisk opp et navn og en adresse.

Spørsmålet er kan man stole på denne websiden? Jeg ble hvertfall ganske skeptisk...

 

Noen som har brukt denne over tid og føler seg "trygg" på den?

Lenke til kommentar

Jeg har nå registert kontantkortet mitt på den siden. Kontantkortet har jeg bare liggende for test bruk (bl. a. sms programmet jeg driver og lager) Tørr ikke registrere det vanlige nummeret.

 

Jeg vurderer å ringe det telefonenummeret og høre med vedkommende om den siden. Har ikke tid akkurat nå, så hvis det er noe som kommer meg i forkjøpet er det bare å legge ut en oppsummering :wink:

 

Edit: Forøvrig her jeg sjekket meldingssentralen og disse meldingene blir sendt via serveren til netcom.

 

_________________

webmaster http://www.tequila.org

 

Yesterday upon the stair

I met a man who wasn't there

He wasn't there again today

I think he's from the CIA

 

[ Denne Melding var redigert av: cyclo på 2002-08-23 14:45 ]

Lenke til kommentar

sms.thurmann.net funker jo strålende den da!

 

har bare prøvd den i dag, men den virker jo veldig bra.

 

Det beste er jo at siden er helt enkel, uten noe grafikk/reklame og shit, slik at det går raskere for en stakkars ISDN bruker som har det travelt.

 

men den klarte ikke å sende unicode meldinger...

teit at det er ingen som klarer det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-23 16:23, havegg skrev:

fungerer greit her, men jeg ble litt skeptisk etter at dere postet så mye negativt. Men jeg fortsetter å sende derfra. Har ikke så mange andre alternativer. Skal si i fra hvis det blir trøbbel! :smile:


Tja. Jeg prøver på å bruke den jeg også. Ble bare litt skeptisk siden designet var ganske jalla, det ikke finnes noen privacy policy og registrar info inneholdt så masse tull. Satser på det går bra da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...