Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny webshop med GODE priser på bil stereo

karl77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ny webshop med GODE priser på bilstereo !    :D

sgcshop.com

Hva syns dere? 

Noe bra eller?

:roll:

5044692[/snapback]

Sikker mye bra, men får ett useriøst intrykk pga. siden som har ett relativt dårlig design :thumbdown:

Skrevet

Nå er vel designet på siden mindre viktig enn kvaliteten på produktene som føres. Men her må jeg si at det lukter vel mye standard og ikke spesielt mye nytt og revolusjonerende. Ville heller satsa på mer rennommerte merker som holder høyere standard.

-Men det er meg da :)

Skrevet

Kan da ikke si at produktene ikke har god standar!

Syns det er god kvalitet på det meste der.

Men vi får håpe det kanskje blir mere spennende ting også etterhvert.

Skrevet

Navnet har da ikke noe å si hvis varene du skal kjøpe er billiger hos dem enn andre steder da......

Designen..........hmmmmmmmm

Skrevet

Star Galaxy company, nr.1 på listen min over dårligste navn ever. En førsteklassing hadde greidd å funne på eit bedre navn, om ikke bedre ivertfall like dårlig, hørest helt vanvittig ut. ;)

Skrevet (endret)

Trenger ikke være useriøst selvom de har auksjoner og et design som ikke alle liker!

Mange "fine" designede butikker som bare driver med svindel :cry:

Har nå bestillt jeg så får vi bare vente å se..........Skal si ifra hvordan d gikk!

Endret av karl77
Skrevet

"Star Galaxy" de er sikkert glade i Star Wars og lignende. Er jo ganske sprik i vareutvalget når de selger både bilstereo, paintball og Ringenes Herre effekter... :p

Men hvis de leverer varene til gode priser er det samme faen for meg hva de kaller seg.

Skrevet

herregud unskyld for at jeg bruker ulovlig banneord her,

men jeg er møkk lei av folk som skal starte bedrifter

har sånne sider som ser ut som en vaskebod.

Til lykke, design sier mye om hvor serriøs bedriften/firmaet, enn hvordan produktet høres ut, for det kan høres bra ut det :) Bare man må ha noe i bakhuet at det er førsteintrykket som gjør susen!

Skrevet

Der var denne bedriften ute i hardt vær den også...

Skjønner ikke at det skal prates så mye negativt fordi de selger billig stereo, men det er meg da...

Er ikke alle som vil/kan bruke 10 tusner på bilstereo selv om de vil ha litt trøkk i bilen sin, så er vel ikke nødvendig å gi de masse dårlig kritikk med mindre man har egne erfaringer som tilsier noe annet.

Så jo hva slags omtale megabillig fikk, men sånn er det.

Skrevet (endret)

*gjespe*

Gutta selger, alpine, pioneer og rockford fosgate. For folk som setter sin første fot inn i bilstereo er det som regel en kombinasjon av det her dem kjøpe. Eg har brukt rockford i en år rekke no.. både subber å forsterkere.. Så det dem selg e ikke nåkka dritt da, å vil mest sannsynligvis ikke dette isammen når dåkker tar i dem..

Men når det gjeld seriøsiten demmes så ane eg ikke.. e vel bare å ringe å snakke med dem å prøve å finne ut kossen dem virke.

Endret av Defus
Skrevet

Ja da har jeg fått forsterkeren jeg bestillte :D Bare å få den montert i kjerra nå så :dribble:

Må si meg godt fornøyd med service og tilbake meldinger fra dette firmaet! Mange andre som jeg har fått MYE dårligere service! av!!

Må kunn si at jeg mest sansynlig kommer til å kjøpe mer fra dem etterhvert :thumbup: Når jeg får ny lønning så jeg har råd da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...