Galskap Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hei! Henta meg en delebil i dag. På denne er det montert et senkesett. Planen er nå å montere dette senkesettet over på min bil, noe jeg regner med skal la seg gjøre? Hørte med selger om han hadde TUV papirer på settet men fikk negativt svar. Da er spørsmålet; kan jeg på noen måte finne ut hviket sett som står på og finne papirer på nettet slik at jeg kan få det godkjent hos biltilsynet?
Leo_ Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Se etter navn på produsent og serienummer på fjærene og søk på nettet. Uten papirer kommer du ingen vei.
Galskap Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Selger snakket noe om at han hadde fått det godkjent hos biltilsynet før, men synes det høres litt rart ut da det ikke står noe i vognkortet om det... Skal se om jeg finner noe serienummer i morgen. Er det bare fjærene man kan se på eller kan man også se etter serienummer på demperne?
Marvil Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Kommer an på om du bare har senkefjærer eller om det er fullt senkesett med fjærer og dempere.. Jeg hadde samma utgangspunkt som deg, og klarte å finne TUV-papirer utifra et serienummer.. Printa ut TUV-papir, og fikk det godkjent.
Galskap Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Takker for hjelpen. Tenkte å se etter serienummer etter middag. Så får vi se om jeg finner noe.
Leo_ Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Det er veldig skjeldent fjærene kan relateres direkte til demperne.
Galskap Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Finner ikke noe serienummer Noen som vet hvor det pleier å stå. topp, bunn eller midt på? Kanskje jeg må demontere det for å finne serienummer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå