Gå til innhold

TES: Main theme til Oblivion ute + nyheter om musikken.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hørt på Oblivion themet i løpet av dagen, og jeg synes det fenger mer og mer desto flere ganger jeg spiller det.

Mulig det er forventningene jeg knytter til Oblivion som vekker noen nostalgiske følelser eller noe, ikke vet jeg.

Jeg er ikke i tvil om at Bethesda Softworks kommer til å levere varene også denne gangen, slik de alltid har gjort tidligere.

Alikevel er det noe med Morrowind themet som gjør det mer "episk" om jeg kan få lov til å bruke det ordet.

Jeg håper alikevel at jeg skifter mening når jeg har fått stifte bekjentskap med TES IV, og opplevd magien nok en gang. :love:

Hehe, pass deg for å bli quoted for gullkorn, nå.

Jeg ser forresten hverken gullkorn eller humor i min tidligere postede mening om sangen. :)

Skrevet
Jeg ser forresten hverken gullkorn eller humor i min tidligere postede mening om sangen.

Det han mener er jo at du motsier deg selv der. Du sier "rent objektivt synes jeg låta var tam".

Når man gir en objektiv kommentar til noe, så sier man noe UTEN å gi sin egen mening.

Når man er subjektiv (slik som du er her i dette tilfellet), så sier man sin egen personlige mening.

Man kan feks. si at en viss bil har dårlig akselerasjon, og ikke bare si det fordi man selv mener det, men fordi bilen faktisk HAR dårlig akselerasjon. Da er man objektiv.

Sier man man ikke liker BMW, så er man subjektiv.

Derfor sier du nesten imot deg selv litt, og den setningen blir litt komisk (passer som et lite gullkorn :) ).

Har på følelsen at du vet veldig godt hva å være objektiv er, men at du mente noe annet med den setningen. :blush:

Skrevet
Jeg digger denne typen musikk, veldig bra, men metal er jo det beste da =P (hadde vel ikke passet til denne typen spill, hehe)

Metal funker nok dårlig som main theme, men ingenting er som å spasere rundt i en vikinglandsby i Solstheim med noe fet vikingmetal på øret :w00t:

5051713[/snapback]

Thyrfing og Windir på fullt ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...