Grabby Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Veit forresten nokon om det går an og kombinere elver og vegar for å lage eit handelssamband? 5106120[/snapback] Japp det går fint 5106142[/snapback] Konge! Hadde vore litt overraska om det ikkje gjekk. Sid tenke på det meste! 5106182[/snapback] så dere sier man kan bygge kanaler mellom elver for så å transportere på dem??
Starscream12 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Kan noen fortelle meg hvordan man kjøper ferdig bygninger? Eller bruker slaver til å gjøre dem ferdig.
avtrekkeren Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Kan noen fortelle meg hvordan man kjøper ferdig bygninger? Eller bruker slaver til å gjøre dem ferdig. 5106578[/snapback] Du må ha rett civic, Slavery (husker ikke i farta hvilken tech) for å rushe med population, og Suffrage (Democracy / Pyramids) for å rushe med penger. Når du enten er inne i byen eller har byen i target er det en liten meny rett til venstre for minimappen med masse små knapper -de to øverste er fra venstre rush population og til høyre rush gold.
avtrekkeren Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Veit forresten nokon om det går an og kombinere elver og vegar for å lage eit handelssamband? 5106120[/snapback] Japp det går fint 5106142[/snapback] Konge! Hadde vore litt overraska om det ikkje gjekk. Sid tenke på det meste! 5106182[/snapback] så dere sier man kan bygge kanaler mellom elver for så å transportere på dem?? 5106402[/snapback] Nei, det jeg sa var at når man skal connecte byer til trade routes så funker elver som veier, feks om du har en by med elv som går halvveis mot en anna by, så kan du lage vei fra der elven slutter til den andre byen for å få de connecta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå