Gå til innhold

Problem med Razer DB. Lever sitt eget liv.


Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Razer Diamondback Plasma som egentlig alltid har vært litt rar. Den driver og beveger seg oppover/nedover skjermen, dette skjer ikke hele tiden, men i små perioder. Utrolig vanskelig å aime når musa vil et annet sted. Har også et problem med venstremuseknapp. Av og til reagerer den ikke på at jeg klikker og andre ganger både dobbel og trippelklikker den. Ganske irriterende.

On-the-fly sensitivitet fungerer heller ikke.

Har prøvd med et titalls forskjellige underlag, blir ikke bedre, bare værre.

Har nyeste driver.

 

Håper noen har opplevd det samme eller vet en mulig løsning. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er noe som skjer veldig ofte med trådløse muser, og av og til med optiske muser. Det har ingenting med underlag. Det er rett og slett feiltolking i musen.

5045552[/snapback]

Min forrige M$ Intelli 4 var ikke sånn, og ingen annen mus jeg har prøvd har hatt dette problemet. Spillopplevelsen ødelegges totalt for meg, og det er for dårlig når jeg har betalt 400,-. At den kravler på skjermen kan godt være feiltolket, men nekter å tro at "museklikk-problemet" er det.

Lenke til kommentar

virker som musen din er litt defekt

 

har selv en trådløs ms mus, og den er aldri slik..

 

en kompis har dog en trådløs mus som har en tendens til å sprette opp til venstre på skjermen av å till.. (litt morsomt på wow når han plutselig snur seg rundt og springer motsatt vei :p)

 

ville levert den tilbake til butikken og bedt om ny..

Lenke til kommentar
Har nå fått beskjed om å sende den inn. (Netshop svarer kjapt :D )og har vært i byen og handla inn en copperhead (Orker jeg ikke et par dager uten mus :hrm: ).

5053679[/snapback]

 

nice :thumbup:

 

fungerer den smertefritt da? :)

5054184[/snapback]

Hadde litt problemer med at driveren ikke fant musen, men etter det har den fungert perfekt. Hadde ikke trodd den skulle være så mye bedre enn diamondback, den er mye mer presis.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...