Gå til innhold

Lage CD-reklame i Adobe Premiere


Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal snart igang med å redigere en hel del film, og blant annet har jeg tenkt å ha en slags reklamefilm for en liksom-CD (skal være humoristisk ment). Dere som har sett fks. Valen TV, husker sikkert de reklamene der "Geir synger Elvis" o.l. I disse reklamene så kommer jo CD-coveret flygende fram på skjermen og greier. Så derfor lurer jeg på om noen vet om det er mulig å få til noe sånt i Adobe Premiere 6.5, evt. lage det ved bruk av andre programmer? Er det mye arbeid?

Om dette går an så hadde jeg hvertfall blitt veldig glad om noen kunne komme med en grundig FAQ til hvordan man gjør dette. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ein berre framsida av coveret, eller ser ein sidene og/eller baksida og? (Har ikkje sett Valen TV nei...)

 

Om ein berre ser framsida, kan du lage noko liknande i Premiere 6.5. Du treng eit eller to filter: Transform, og eventuelt Basic 3D.

 

Vil du at coveret skal vere vinkla, treng du Basic 3D, om ikkje, treng du berre Transform.

 

Nokre av dei ulike vala i den/dei effektane må keyframast (sjå denne tutorialen). Om coveret ikkje skal vere vinkla, keyframe Scale og Position i Transform-fileteret.

 

For meir tips om bruk av Transform og Basic 3D-fileteret, sjå gjennom nokre av tutorialane du finn her. Tenkjer spesielt på Star Wars Opening Title, Blur or Highlight a moving face og kanskje og Power Ping Pong.

 

Du vil nok klare å finne ut av det ved hjelp av dei tutorialane eg har linka til. Er det noko spesielt du lurer på, berre spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...