Gå til innhold

Quake IV starter ikke *LØST*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte idag min kopi av Q4.

Jeg har innstallert spillet og da jeg for første gang trykket på Play, tok det litt tid før en melding kom "Please insert Quake 4® DVD, and click OK to restart the application". Det ar jo rart, fordi jeg hadde DVDen inne. Så jeg prøvde på ny, ved å klikke på ikonen, men det samme skjedde.

Så jeg prøvde å kjøre spillet med Bonus-DVDen for sikkerhets skyld :p... bortkastet. Jeg tok DVDen inn igjen og prøvde på ny. Det tok sin tid, men samme meldinga kom igjen.

Jeg forstår ikke hvorfor, hva skjer? :dontgetit:

Vil legge til at det ikke burde være noe driver/DirectX problem, eller noe med dataen min.

AMD Dual Core 64, 2.4 Ghz

2GB Ram

7800gtx

Sier vel sitt.

Endret av Xs2n0n
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å last ned siste drivere til DVD-rom'en din.

Så avslutter / disabler du alle cd-emulerings programmene dine (Alcohol 120%, Deamon Tools etc).

Funker ikke det, så er nok en NO-DVD crack tingen.

Og ja, det finnes.

Men husk folkens.

Det er ikke lovlig å diskutere "cracker" her (idiotisk nok), så hysj hysj..

Skrevet

Aha. Jeg tror jeg vet hva problemet er, men jeg tviler på om jeg kan løse det.

Jeg har D-Tools og da jeg mountet image i stad, klikka det og D-Tools kunne ikke starte igjen, så jeg måtte reinstallere det, uten å ha Disabla emulerings ROMet. Jeg har disablet den jeg har nå, men finnes det overhodet noen måte å fjerne det? Er litt fortvilet, siden programmet er borte.

Tror dere en system restore vil hjelp, hvis det ikke går ann å ta vekk emulerings ROMet?

Skrevet
Aha. Jeg tror jeg vet hva problemet er, men jeg tviler på om jeg kan løse det.

Jeg har D-Tools og da jeg mountet image i stad, klikka det og D-Tools kunne ikke starte igjen, så jeg måtte reinstallere det, uten å ha Disabla emulerings ROMet. Jeg har disablet den jeg har nå, men finnes det overhodet noen måte å fjerne det? Er litt fortvilet, siden programmet er borte.

Tror dere en system restore vil hjelp, hvis det ikke går ann å ta vekk emulerings ROMet?

5039760[/snapback]

Har hatt det samme selv, fant en måte og fjerne det på her:

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=2287.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...