Autopsy Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 en kompis av meg bytta oppløsningen i BF2 slik at når jeg starter det blir skjermen svart også blinker det out of range.. Noen måte jeg kan bytte oppløsning i spillet uten å gå inn i selve spillet? takk for hjelpen.
Complexity Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 tror ikke det.. du kan jo ta vare på savegames og instalere spillet på nytt..
SkinnyT Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Går det ikke an å åpne det i 640 x 480 ved å høgreklikke på ikonet og slå det på under compability da?
Anthropod Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 en kompis av meg bytta oppløsningen i BF2 slik at når jeg starter det blir skjermen svart også blinker det out of range.. Noen måte jeg kan bytte oppløsning i spillet uten å gå inn i selve spillet? takk for hjelpen. 5039272[/snapback] Nå er jeg ikke helt sikker på om dette fungerer, siden jeg ikke har testa det i praksis. Hvis du går til mine dokumenter/battlefield 2/profiles/0001 OG/ELLER "default", så er det en video.con fil der, som kan åpnes med wordpad. Jeg vil tro du kan bytte oppløsning ved å endre innholdet bak "VideoSettings.setResolution", til det du måtte ønske (som er en gyldig oppløsning). Verdt en forsøk! Lykke til
ttt Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield".
am3k Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Som Anthropod nemner kan du løse dette ved og redigere litt i video.con, fordelen med denne løsningen er at du også kan sette opp refresh rate. Du skal da endre på linjen hvor det står VideoSettings.setResolution. Denne må settes til en gyldig in-game oppløsning t.d. VideoSettings.setResolution 1280x960@75Hz Er det bare oppløsningen og ikke oppdateringshastigheten som lager problemer kan du muligens løse dette ved og bare sette opp en "custom" oppløsning når du starter spillet. Dette gjør du ved og redigere snarveien du starter spillet med til noe ala: "C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 Endret 22. oktober 2005 av am3k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå