Gå til innhold

Har testet Xbox 360

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg på forhandler møte i Bergen der vi fikk teste Xbox 350'en. Den første halvtimen fortalte de oss litt om selve konsollen og viste oss noen lanseringspill på storskjem. Resten av tiden gikk med til spilling. (ca 2 time)

De hadde rigget opp 6-8 xboxer med 4 spill. Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3, Perfect Dark Zero og Kameo: Elements of Power.

Det spillet jeg ble mest overasket over var helt klart PGR3. Grafikken var utrolig vakker! DoA4 hadde også god grafikk, men ikke like "breath-taking" som PGR3. Det ser bedre ut enn DoA3, men forskjellen er ikke stor. Heller ikke kontrollene. Noe som gjorde at jeg selvfølgelig eide alle som var der. FO'SHO! :D

Perfect dark zero virket kult, men er ikke så stor fan av FPS spill på konsoller. Grafikken var veldig god, men ingenting revolusjonerene.

Kameo: Elements of Power gadd jeg så vidt å teste. Grafikken var nice, men ut i fra de 5 sekundene jeg testet det kan jeg ikke si at gameplayet var så veldig nice :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var det i forhold til forventningene? Og hvilke forventninger hadde du i forkant?

På meg så virker det som om folk forventer en revolusjon grafikkmessig, tror du folk blir skuffet?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...