Gå til innhold

512mb til 1gb er mulig for w800i og k750i!


benkizz

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Nå kjører IT-avisen nyhet om doblingen. Fikk liksom ikke med meg konklusjonen; går det, eller går det ikke? Noen som har oppgradert, og fått fyllt opp hele minnet uten problemer?

5121650[/snapback]

 

mitt kort gikk til "helvete". Kunne ikke fylle på mer enn 1 Gb, og i P910i ble det vist som ødelagt. Funker selvfølgelig fint nå som det er formatert til vanlig da :)

Lenke til kommentar
Doublespace virket da i det minste. Det var jo bare en komprimeringsmåte for å frigi mer diskplass.

 

-KJ

5042172[/snapback]

 

Det eneste doublespace gjorde, var å lage en stor zip-fil av innholdet på harddisken, for deretter legge all ny informasjon inn i denne. Fylte du harddisken med tekstfiler, fikk du gjerne utnyttet den "nye plassen" til det fulle. Fylte du den med heavy komprimerte filer (.mp3, .jpg), fikk du ingen økning.

 

Prinsippet har vært brukt på en del Symbian-mobiler (hadde det på N-gage, f.eks.), da pakkes spill/programmer opp når du kjører dem.

 

Menmen.

Lenke til kommentar

Må si at jeg var fristet til å prøve dette men etter all kranglingen og tullet hvor alle som har gjort dette påstår at det funker så har ingen klart å fylle opp hele 1024MB

uten problemer med kortet i etterkant.En annen ting som egentlig ikke hører hjemme i denne tråden er om K750 som er flasha til W800 støtter 4GB kort når de kommer?

Lenke til kommentar
Nei det ble en reklamasjons sak da kortet fikk en skrivebesyttet sms melodi overført..(oppdaget ikke dette først,måtte spørre han som overførte).

 

Jeg hadde ikke brukt "512"delen en gang så det kan "umulig" være det.

5135131[/snapback]

 

Med andre ord så var det da *noe* optimistisk å proklamere at "det virker", ettersom du ikke har testet om du klarer å fylle opp kortet med 1 Gb data :!:

Lenke til kommentar

Hei, jeg var så dum at jeg prøvde dette...... gikk fint helt til jeg skulle overskrive.... da kom det en feilmelding om at den ikke fant kildefilen..... samme det....

 

så fant jeg ut at jeg skulle formatere tilbake til 468 mb, eller hva det nå var.... skal finne ut det...

 

men når jeg skal partisjonere så får jeg ikke velge størrelse... den står låst på max størrelse.... 933 mb elns. hva skal jeg kjøre....

funker fint å kjøre det... men kjedelig å måtte passe på å ikke oversride den grensa....

 

er det noen snille sjeler som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal få vlagt størrelsen?

 

Please... desperat etter hjelp

 

MvH

Bjørnar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...