Gå til innhold

Nye Vietcong screenshots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å ikke blande politikk og spill altfor mye jeg. Skulle jeg da f.eks. ikke spille axis i Day Of Defeat, fordi jeg synes Hitler var en idiot? Samme sak... :roll:

 

Hva jeg synes og ikke synes om USA's rolle i Vietnamkrigen skal ikke behøve å diktere hva jeg spiller eller synes om et spill!

 

_________________

comp8.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

 

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-08-22 20:31 ]

Lenke til kommentar

Veit ikke jeg. Må faktisk si at jeg får litt dårlig samvittighet når jeg spiller spill fra virkelige konflikter der lika omtrent ikke er kalde engang.

 

Spill som Soldier Of Fortune og America's Army holder jeg meg unna. Blir faktisk nesten fysisk dårlig. Det blir liksom alt for langt ut på høyre fløy for min del.

Tror nok mange som spiller disse spilla sikkert har et avbalansert syn på det hele, men tror også det er endel som ikke har det også. Finnes nok av naive folk (bl.a. barn) der ute som "kjøper hele pakka" for å si det sånn.

 

Finnes sikkert folk som tror at JAG på TV2 også reflekterer virkeligheten, haha...

Lenke til kommentar

Ja, samma her faktisk!

 

Så for meg gerilja takitikker èn masse. Sette Booby traps, hemmelige hule systemer, begrenset våpentilgang, hit 'n runs...

 

Det nest beste hadde vært et Vietnam spill basert på Apokalypse Now: Redux. Men, det hadde jo blitt ganske lange kuttscener da, hi hi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...