Gå til innhold

Skal leie CS-server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En VIP server, en ganske enkelt en server med bedre ytelse/spesifikasjoner. Gameguard VIP koster 1400kr for 4mnd nå, det er en grei prisreduksjon iogmed at serveren koster 759kr i mnd i utgangspunktet.

 

Et enkelt regnestykke:

1400kr/ 5stk = 280kr på hver.

280kr / 4mnd = 70kr i mnd på hver.

Egentlig ikke så dyrt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, det ble vist sagt tidligere i posten også. Men vet du om noen norske bedrifter e.l. som leier ut servere da?

 

EDIT: Fikk nettop svar fra mbit.no, og der kostet det 1800 for 6 måneder m/ventrilo server. Så da blir det 360 kr på hver, noe medlemene i klanen sier er for dyrt. Ingn som vet om noen "litt" billigere??

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Ja, det ble vist sagt tidligere i posten også. Men vet du om noen norske bedrifter e.l. som leier ut servere da?

 

EDIT: Fikk nettop svar fra mbit.no, og der kostet det 1800 for 6 måneder m/ventrilo server. Så da blir det 360 kr på hver, noe medlemene i klanen sier er for dyrt. Ingn som vet om noen "litt" billigere??

5108552[/snapback]

Billigere alternativer finnes det sikkert. Om du vil regne ut kvalitet sammenlignet med pris, så tror jeg nok at du skal lete lenger.

 

Sikkert en meget subjektiv mening fra min side, ettersom jeg er en av de som jobber i Mbit. ;-) Men til nå har i hvert fall alle våre kunder vært fornøyd.

 

Og la meg presisere at vi kun selger CS 1.6-servere. CS:S-servere er noe vi kan tilby senere.

 

.. og siden vår kommer om ikke så altfor lang tid. :-)

Endret av XoRc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...