Kris R Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Helvete? Det var en masse henvisninger til Oblivion i Morrowind, men når jeg spillte spillet brydde jeg meg ikke noe om det fordi jeg ikke visste om spillet "Oblivion".
TST Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Tråden flyttes fra "Diskutér spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte" -> "The Elder Scrolls".
Stonescream Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Er navnet til det neste spillet i The Elder Scrolls serien Fra ordlista: oblivion |əˈblivēən| noun 1 the state of being unaware or unconscious of what is happening : they drank themselves into oblivion. • the state of being forgotten, esp. by the public : his name will fade into oblivion. • figurative extinction : only our armed forces stood between us and oblivion. 2 historical Law amnesty or pardon. ORIGIN late Middle English : via Old French from Latin oblivio(n-), from oblivisci ‘forget.’ og: oblivion noun 1 they drank themselves into oblivion unconsciousness, insensibility, a stupor, stupefaction, senselessness; a coma, a blackout; literary the waters of Lethe. antonym consciousness. 2 luckily, he was able to rescue that design from oblivion obscurity, limbo, anonymity, nonexistence, nothingness, neglect, disregard. antonym fame. ps. ser virkelig virkelig frem til dette spillet når det kommer.
SHDR Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Oblivion er helvetet i TES-universet, basically underverdenen der Daedraprinsene henger ut og planlegger å lage kvalm i Tamriel. Det er delt inn i sirkler, litt á la Dantes Guddommelige Komedie. Hver sirkel herskes over av en Daedraprins(esse), som regjerer over en sinnstemning/tilstand. Her snakker vi galskap, begjær, krigslyst, visdom og videre. Husker ikke helt navnet på alle sammen ... Hermaeus Mora, prinsen av visdom; Molag Baal, prinsen av krig; Sheogorath, prinsen av galskap ... det er vel de jeg kommer på. Opprinnelig skulle Oblivion foregå på Sumurset Isles, som er øya høyalvene kommer fra, iallfall det Bethesda snakket om for en fem års tid siden. De skiftet planene ... nå dreier det seg om Tamriels hovedsete, Imperial Province. En deilig smeltedigel av makt, korrupsjon og forskrudde tradisjoner som for sikkerhets skyld blir invadert av Daedraprinsene. Jeg gleder meg. Som dere kanskje skjønner er jeg littebittegrann fan.
Frijazz Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 ...Jeg gleder meg. Som dere kanskje skjønner er jeg littebittegrann fan. 5030031[/snapback] En riktig fin underdrivelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå