Gjest medlem-77217 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 hei! jeg har nettopp installert PHP-Nuke på serveren min. men det har seg slik at jeg har et IPB forum som jeg vil bruke istede for det som kommer med... hvordan gjør jeg dette?
Masticore- Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Ikke bruk PHP-Nuke! slike template scripts har ingen respekt for
lokeland Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Templatescript? Pirke-pirke, kalles vel CMS (Content Managing System).. Så vidt jeg veit finnes det scripts som overfører alt som trengs fra et eksisterende forum til det du får med integrert i phpNuke. Kan du litt om MySQL kan du jo gjøre det manuelt i databasen.
LoS Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Hallo, gjorde dette tidligere med et invision 1.3 forum, det var ikke direkte gøy å få til. Mener å huske at du må finne noen plugins til php-nuke, og skrive om massevis av greier. Men kjører du ipb2x så må du vel nesten bare glemme det, mtp kryptert kildekode. Anbefaler heller ikke PHP-nuke. Finnes jo en invisionportal som kanskje kan interesere deg, husker forøvrig ikke hvor den ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå