NeoGeo Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Heisann, er på jakt etter ett strategi spill som ligger mest opp imot Red Alert2. Altså, ikke for avansert, men morsomt og spille. Grafikken kan jo selvsagt være bedre eller lignende. Noen som har noen tips til morsomme spill som også funker i multiplayer?
Roskov Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 C&C Generals og kanskje C&C Generals: Zero hour i tillegg.
mushi Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 act of war er ganske likt ra2, ikke for avansert, kan også anbefale ground control 2
Deosl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Har selv prøvd å finne avtageren til Red alert 2, men det finnes ingen verdige nokk til å erstatte den enda. Spillet jeg ser fram til nå er Star Wars: Empire at War som er laget av de som lagde Red alert 2(gamle westwood gutta) Dog, dette spillet kommer ikke før Februar 2006 :| http://gamer.no/product.php?productId=25968
Desdichado Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Har selv prøvd å finne avtageren til Red alert 2, men det finnes ingen verdige nokk til å erstatte den enda. Tullball, som det heter... Act of War - Direct Action er fullt på høyde med, om ikke bedre enn RA2. Fengene gameplay, smarte motstandere, gode strategiske elementer og utrolig pen grafikk. Her er det ikke om å gjøre å bygge flest tanks!
Deosl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Har selv testet Act of War og den var ikke noe for meg. OK grafikk men litt dårlig gameplay fra min side. Mange cut scenes hvis jeg husker riktig. Men smaken er som baken
Apoc_ Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Har selv prøvd å finne avtageren til Red alert 2, men det finnes ingen verdige nokk til å erstatte den enda. Den er jeg helt enig i. Det nærmeste jeg har kommet en verdig arvtager er C&C Generals. Act of War synes jeg ikke var det helt store. Men det er jo enda gøy med et godt slag RA2 da
D3nnis Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 har jo Dawn of war da ! bra spill ;P! hmm så er det jo RA(Red Alert) Men C&C er vel det nermeste jeg!!
D3nnis Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Ops mente! Men C&C Generals er vel det nermeste jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå