hansol123 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 har laga meg hjemmeside i office publisher og fått meg et domain på www.tk men hvordan legger jeg ut siden på nettet ?
Hårek Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Bruk FTP. Finn deg et program med FTP klient (f.eks Total Comander, http://www.ghisler.com/) eller brukt rene FTP kommandoer i et cmd vindu. Så kopierer du .html fila (filene) til den lokasjonen som du har fått oppgitt.
hansol123 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 sån. har istallert det nå. nå hva? ska jeg gå på ftp_ny oppkobling/forbinnelse?
Hårek Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Ja. http://usuarios.lycos.es/putusoft/emucpc/wincmftpe.htm
Goscinny Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Du må være klar over at .tk bare er et domene, og ikke en server. Gratis server får du på home.no. Så laster du ned et FTP-program, f.eks. FlashFXP, og kobler opp til ftp.home.no og legger filene dine i public_html-mappa. Som alternativt FTP-program, kaaaaan du bruke IE. Gå inn på ftp.home.no, høyreklikk, og velg "logg på". Da skriver du inn brukernavnet ditt på start.no, eller evnt. blink.no. Under skriver du inn passordet til brukernavnet. Der legger du også filene i publick_html
hansol123 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 skal prøve det lager en konto på home.no da
hansol123 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 okay. har laga konto på home.no og fått m side. men når jeg bruker ws_ftp_le kommer det opp en password boks. taster inn PW og får opp en mld. i loggen nedenfor: 530 login inncorrect ! logon failure, so quiting hva er galt? brukernavnet mitt er. mailn min .så det er rett. men ftw?
hansol123 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 har kommet inn på siden nå. men når jeg skal gå inn på siden kommer dette opp ww.home.no/olavdaniel1/ se url hvordan får jeg opp siden? fikk også opp lastingen misslyktes i total comander
Goscinny Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 har kommet inn på siden nå. men når jeg skal gå inn på siden kommer dette opp ww.home.no/olavdaniel1/ se url hvordan får jeg opp siden? fikk også opp lastingen misslyktes i total comander 5029296[/snapback] Det tar normalt 24h fra du signer opp for konto, til du kan bruke den. Kjenner til det der, det er fryktelig irriterende.
hansol123 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 aha. jaja. filene ligger nå inne på hjemmesiden. hvordan får jeg den nå opp til domene jeg ahr på www.tk? har index filene og html fila inne på siden
Goscinny Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 aha. jaja. filene ligger nå inne på hjemmesiden. hvordan får jeg den nå opp til domene jeg ahr på www.tk? har index filene og html fila inne på siden 5029389[/snapback] Hvis du har fått lagt ut filene på serveren, skal jo alt virke... Hva er domenet ditt på dot.tk, og brukernavnet på start.no/home.no?
hansol123 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 domene er www.teamhalvcross.tk og home.no er olavdaniel1
hansol123 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 nå funker det:D men hyperlinkene fnker ikke sånn at bilder blir større osv. hva er galt?
Goscinny Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 dU spør i feil tråd. Se i hjemmeside/web-tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå