Gå til innhold

hvordan legge ut en nettside?

hansol123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være klar over at .tk bare er et domene, og ikke en server. Gratis server får du på home.no. Så laster du ned et FTP-program, f.eks. FlashFXP, og kobler opp til ftp.home.no og legger filene dine i public_html-mappa.

Som alternativt FTP-program, kaaaaan du bruke IE. Gå inn på ftp.home.no, høyreklikk, og velg "logg på". Da skriver du inn brukernavnet ditt på start.no, eller evnt. blink.no. Under skriver du inn passordet til brukernavnet. Der legger du også filene i publick_html

Skrevet

okay. har laga konto på home.no og fått m side. men når jeg bruker ws_ftp_le kommer det opp en password boks. taster inn PW og får opp en mld. i loggen nedenfor:

530 login inncorrect

! logon failure, so quiting

hva er galt? brukernavnet mitt er. mailn min .så det er rett. men ftw?

Skrevet

har kommet inn på siden nå. men når jeg skal gå inn på siden kommer dette opp ww.home.no/olavdaniel1/

se url hvordan får jeg opp siden? fikk også opp lastingen misslyktes i total comander

Skrevet
har kommet inn på siden nå. men når jeg skal gå inn på siden kommer dette opp ww.home.no/olavdaniel1/ 

se url hvordan får jeg opp siden? fikk også opp lastingen misslyktes i total comander

5029296[/snapback]

Det tar normalt 24h fra du signer opp for konto, til du kan bruke den. Kjenner til det der, det er fryktelig irriterende.

Skrevet
aha. jaja. filene ligger nå inne på hjemmesiden. hvordan får jeg den nå opp til domene jeg ahr på www.tk? har index filene og html fila inne på siden

5029389[/snapback]

Hvis du har fått lagt ut filene på serveren, skal jo alt virke... Hva er domenet ditt på dot.tk, og brukernavnet på start.no/home.no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...