Breiker Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 på fredag fikk jeg min nye pc Amd Athlon x2 3800+ 1gb ram 7800gt Jeg sliter med lyd, bilde og connection når jeg spiller multiplayer. Grafikken: Grafikken hakker og henger seg under join av server. Har valgt lag og spawner og da hakker det over alle hauger. Hva kan være feil? har siste drivern. kjører 1024x768@75hz@High Lyd: Hører forferdelig mye klikkelyder når jeg spiller. altså mye støy. kjører software og medium. Connection: Har problemer med det at jeg støtt og stadig blir kastet ut. får opp denne beskjeden: Your connection with the server is lost. Hvordan fikse? har skrudd av firewallene ( både på maskin og i router ) og det skjer enda. jeg kjører lan ( og ikke wlan ).. Hva kan være feil? dette plager meg no grusomt!
Nikkos Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Det der høres ikke bra ut, du har jo feil "over hele fjøla!...kan være så mangt egentlig, men jeg begynner med å spørre om du har lasta ned siste patch, v.1-3? Uten denne er du redningsløst fortapt. Last den ned og installer den, så får vi se om det hjelper Kan også være gamle drivere som spiller deg et puss...
Breiker Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 jess. den er allerede innstallert
Nikkos Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Ok, da er det ikke det. Kunne være greit å vite om maskinen oppfører seg likedan når du spiller andre spill, kunne du ha forsøkt det? Så får du utelukke noe liksom, mener jeg. Dersom andre spill som krever mye av maskinvaren din, går greit, er det jo innstillingene i BF2 som må fikses. Hvis ikke, ja da er det hardvare eller softvareproblemer du står ovenfor. Kunne vært greit å avklare det først.
Baub Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har samme problemet. Får spillt multiplayer i 3 sekunder og får meldingen: "Your connection with the server is lost" Amd Athlon x2 3800+ 2 gb ram 7800gt Funker bra i alle andre spill.
Breiker Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 jeg har nå testet det med å sette bf2 til å kjøre på en cpu. vel har ikke blitt kicket enda. men lyd og grafikk problemet er der enda
Nikkos Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Tja kanskje skjermkortet ikke er helt glad i driverne deres, samme kort.. Ellers er jo denne verdt å lese, og det samme er denne. Uansett er det interessant lesning for oss gamere.
AiKi Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Mitt kort (6600GT) funket heller ikke så bra med nyeste betadrivere, ble blackouts på skjermen som gjorde det umulig å spille. Ble den første 81 driveren på meg, selv om den gjør noe rart med skyggene. (de var dog OK i den nyeste betaversjonen....)
-Teddy- Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Prøv eldre drivere om du får tak i noen, er ikke alltid de siste som fungerer best. Har hørt om flere som må bruke gamle drivere.
Goliath Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 på fredag fikk jeg min nye pc Amd Athlon x2 3800+ 1gb ram 7800gt Damn, du har übernaise maskin men fyy! 1Gb RAM på en slik maskin? Husk at BF2 er VELDIG glad i RAM..min peaker godt over 1024Mb hver gang jeg spiller. 1Gb fører til helt unødvendig hakking med specsen på high. ..anyways.. kjører dere BF2 over Wifi?
Frezz Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Har problemer med det at jeg støtt og stadig blir kastet ut. får opp denne beskjeden: Your connection with the server is lost.Hvordan fikse? har skrudd av firewallene ( både på maskin og i router ) og det skjer enda. jeg kjører lan ( og ikke wlan ).. Har det samme problemet med at jeg blir disconnecta fra serveren. Har også problem med at hvis jeg prøvder å oppdatere serverlisten to ganger, så får jeg ikke opp noe som helst den andre gangen. Må restarte spillet for at det skal funke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå