Gå til innhold

Store problemer med BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

på fredag fikk jeg min nye pc

Amd Athlon x2 3800+

1gb ram

7800gt

Jeg sliter med lyd, bilde og connection når jeg spiller multiplayer.

Grafikken:

Grafikken hakker og henger seg under join av server. Har valgt lag og spawner og da hakker det over alle hauger. Hva kan være feil? har siste drivern.

kjører 1024x768@75hz@High

Lyd:

Hører forferdelig mye klikkelyder når jeg spiller. altså mye støy. kjører software og medium.

Connection:

Har problemer med det at jeg støtt og stadig blir kastet ut. får opp denne beskjeden: Your connection with the server is lost.

Hvordan fikse? har skrudd av firewallene ( både på maskin og i router ) og det skjer enda. jeg kjører lan ( og ikke wlan )..

Hva kan være feil? dette plager meg no grusomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der høres ikke bra ut, du har jo feil "over hele fjøla!...kan være så mangt egentlig, men jeg begynner med å spørre om du har lasta ned siste patch, v.1-3?

Uten denne er du redningsløst fortapt.

Last den ned og installer den, så får vi se om det hjelper

Kan også være gamle drivere som spiller deg et puss...

Skrevet

Ok, da er det ikke det. Kunne være greit å vite om maskinen oppfører seg likedan når du spiller andre spill, kunne du ha forsøkt det? Så får du utelukke noe liksom, mener jeg.

Dersom andre spill som krever mye av maskinvaren din, går greit, er det jo innstillingene i BF2 som må fikses. Hvis ikke, ja da er det hardvare eller softvareproblemer du står ovenfor.

Kunne vært greit å avklare det først.

Skrevet

Jeg har samme problemet.

Får spillt multiplayer i 3 sekunder og får meldingen: "Your connection with the server is lost"

Amd Athlon x2 3800+

2 gb ram

7800gt

Funker bra i alle andre spill.

Skrevet

Mitt kort (6600GT) funket heller ikke så bra med nyeste betadrivere, ble blackouts på skjermen som gjorde det umulig å spille.

Ble den første 81 driveren på meg, selv om den gjør noe rart med skyggene. (de var dog OK i den nyeste betaversjonen....)

Skrevet
på fredag fikk jeg min nye pc

Amd Athlon x2 3800+

1gb ram

7800gt

Damn, du har übernaise maskin men fyy! 1Gb RAM på en slik maskin? Husk at BF2 er VELDIG glad i RAM..min peaker godt over 1024Mb hver gang jeg spiller. 1Gb fører til helt unødvendig hakking med specsen på high.

..anyways..

kjører dere BF2 over Wifi?

Skrevet
Har problemer med det at jeg støtt og stadig blir kastet ut. får opp denne beskjeden: Your connection with the server is lost.

Hvordan fikse? har skrudd av firewallene ( både på maskin og i router ) og det skjer enda. jeg kjører lan ( og ikke wlan )..

Har det samme problemet med at jeg blir disconnecta fra serveren. Har også problem med at hvis jeg prøvder å oppdatere serverlisten to ganger, så får jeg ikke opp noe som helst den andre gangen. Må restarte spillet for at det skal funke igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...