_Ferrari_ Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hallo! Først: vet ikke om dette er riktig kategori, om det er feil ber jeg om at den flyttes. Så spørsmålet: Jeg har problemer med at div. banner er borte i nettsider med firefox. F.eks her på HW er det øverste reklamebanneret borte. På bl.a www.fmnorge.com er banneret også borte. Ikke det at jeg savner reklamen, men jeg aner jo ikke hvorfor de er borte. PCen er helt ny, så jeg har ikke innstallert noe ad-blocker eler noe sånt. Eneste er Norton Inernet Security 2005. Mvh _Ferrari_
mandela Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 eller at Norton Inernet Security har adblock i seg
_Ferrari_ Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Har lagt inn både flashplayer og shockwawe, så det er ikke problemet. Mulig ad-block. Kan skjekke det.
_Ferrari_ Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Disablet Norton Internet Security, da kom bannerne frem. Da må det være en funksjon der da. Noen som vet hvordan jeg skrur av akkurat den funskjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå