Gå til innhold

Ikke lov å selge gamecard?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden gamecardene ble utsolgt fra butikkene for en stund siden, har de ikke fått nye.

I følge FreeRecordShop "er serverne så fulle at de HAR gamecard inne men har ikke LOV å selge de." Dessuten virker ikke gamecard aktiveringen på wow sine sider. I følge

freerecordshop. Ingen av de andre butikkene i byen (Oslo) har kort inne. de sier de er utsolgt. Hvis jeg skal tro på FreeRecordShop er blizzard dårlig som ikke lar oss uten kredittkort plutselig ikke spille. hvis jeg skal tro på alle andre butikker som sier de ikke får inn før om en uke, er det også dårlig fra blizzard, men da går det på dårlig planlegging spør du meg.

De tjener trossalt 110*4 000 000 kroner som er 440000000 månedlig!

Dette er for dårlig fra blizzards side, eller hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men fortjenesten til blizzard er ikke så høy da. Men bah! Gamecardet mitt gikk ut på lørdag, og jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt i morgen (Stavanger). Håper noen har =)

Skrevet
"er serverne så fulle at de HAR gamecard inne men har ikke LOV å selge de."

5015783[/snapback]

De som IKKE har spillet fra før har jo ikke noe nytte av Gamecards, mens de som har det SELVSAGT må få lov til og spille. :roll:

Skrevet
free recordshop kisen har hodet sitt så langt oppe i ræshølet sitt at han ikke kan se, lukte eller smake noe annet enn sin egen dritt..

5015900[/snapback]

qft :D

Er vel innkjøpssjefen til free record shop som har driti på draget, også finner kassadama der på noe fordi han tror han har peiling.

Skrevet

Her på Hamar selger de heller ikke gamecard(ingen butikker har dem inne), JÆVLIG irriterende, siden gametimen min gikk ut på fredag, og jeg hadde planlagt DEN WoW helga, rett opp til lvl 60 vettu!

(er på lvl 58 nå). :realmad::wallbash::realmad::realmad:

Skrevet (endret)
h3nrik Postet i går, 20:35

Men fortjenesten til blizzard er ikke så høy da. Men bah! Gamecardet mitt gikk ut på lørdag, og jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt i morgen (Stavanger). Håper noen har =)

vett de hadde på jæren data på klepp tidligere, men vett ikke om de er utsolgt nå da ;)

*edit* feil quote

Endret av pellemann
Skrevet
Det er visst tomt fra leverandøren, kommer inn på torsdag

5018913[/snapback]

gode nyheter, for jeg skal kjøpe på torsdag når jeg skal til oslo

Skrevet (endret)

æsj, så hadde dem ikek fått inn i dag.. planla å lvl fra 28 til 30 i dag.. men blir jo ikke no av det nå å nå har jeg ikke noe å finne på i dag... boring, hater wow gamecard levrandøren

men han på free record shop må ha drekki noe rart noe.. hehe.. kommer fra levrandørene i morgen eller mandag på spiderman drammen

Endret av djrabbit88
Skrevet

Jepp, ble ikke noe gamecard på meg heller :(

Både platon og spaceworld sier nå mandag, så ventetiden forlenges nok en gang...

Skrevet
Hvorfor betale med gamecard i stedet for kredittkort?

5035702[/snapback]

Er ikke alle her som er over 18år(som meg) eller har foreldre som gidder og ha kredittkort(som mine)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...