Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem: Pc'n skrur seg av selv...


Anbefalte innlegg

Har et lite problem da pc'n min skrur seg sånn helt brått av av seg selv. Den er ikke klokket og ikke blir den spesielt varm heller. Dette skjer både i tide og utide, rett etter oppstart eller jeg kan sitte å spille en stund før det skjer. Jeg har skannet den med både F-Secure og Ad-Aware uten at der hjelper. Noen som hjelpe meg med dette problemet? Det oppsto nå nettopp, altså ikke byttet harddisk,opperativ system eller noe lignende.. Noen som har noen forlsag? :(

Endret av PsYcHo_87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, hva maskinvare har du?

 

...har hatt samme problem i lengre tider, prøvde å poste spørsmål om hjelp til det for ei stund siden, men med lite hjelp å få...

 

(var tydeligvis et eller annet reboot virus på gang da, så folk antok det var snakk om det, men det er ikke snakk om reboot, maskina bare skrus av)

 

jeg har fått meg en ny psu av fattern, men samme prob selv etter det, har prøvd å bytte ut det meste av hardware...skjermkort, hd, ram, psu.

 

 

(Asus P4C800, p4 3.2, r9800pro, 2x corsair 512 DDR.... PSU på 360W)

Lenke til kommentar

Skal vi se jeg har følgende:

 

Epox 8 Rda+ hovedkort

Radeon 9800SE

512mb ram

Western Digital 250gb harddisk.

AMD 2400mhz +mobility cpu

 

håper dette kan hjelpe dere i å hjelpe meg. :(

Nei det er ikke snakk om noe reboot den bare stopper/skrur seg av. Så må jeg vippe over bryteren på strømforsyninga,vente litt og så kan jeg starte igjen. Da kan det gå bra eller den kan skru seg av før den kommer i windows..

Noen som skjønner noe? Vurderer å kjøpe meg ny strømforsyning eller noe...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...