Makky Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Klarte å slette alle skrivebordsikonene ved et uhell, hvordan får jeg dem tilbake? Kjører win xp.
Jarmo Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Klarte å slette alle skrivebordsikonene ved et uhell, hvordan får jeg dem tilbake? Kjører win xp. 5014326[/snapback] Hva med systemgjenoppretting et par dager tilbake i tiden ?
p@ge Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 http://www2.whidbey.net/djdenham/icons.htm lykke til
Mythos Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Klarte å slette alle skrivebordsikonene ved et uhell, hvordan får jeg dem tilbake? Kjører win xp. 5014326[/snapback] I beste fall kan du bare høyreklikke på skrivebordet og velge "Ordne ikoner etter/Vis Skrivebordikoner. Men det spørs hva du gjørde da ikonene forsvant...
Tordenflesk Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Høyreklikk på skrivebordet->Properties->Desktop->Customize Desktop->Velg hvilke ikoner du vil ha. Eller Høyreklikk på skrivebordet->Arrange Icons By->Show Desktop Icons Endret 16. oktober 2005 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå