imran Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 I det siste har jeg begynt å få følgende feil melding på alle mail jeg prøver å sende med outlook: Your message did not reach some or all of the intended recipients. Subject: RE: Vedr. En liten forklaring...., Sent: 16.10.2005 01:24 The following recipient(s) could not be reached: 'NAVN' on 16.10.2005 01:24 550 relay not permitted Jeg skjønner ikke hva det betyr eller hvordan jeg kan fikse dette. Noen som vet? Takker, Imran
imran Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Hei igjen, Har nå installert siste versjon av Outlook, men har det samme problemet. Feilmeldingen som jeg får er nå: our message did not reach some or all of the intended recipients. Subject: RE: Sent: 22.10.2005 16:05 The following recipient(s) could not be reached: 'NAVN' on 22.10.2005 16:05 None of your e-mail accounts could send to this recipient. Jeg har prøvd Eudora, men det fungerer heller ikke. Har to e-mail kotoer, og får denne feilen på begge kontoene. Kan det ha noe med ruteren å gjøre? Har en Thomson SppedTouch 530. Setter VIRKELIG pris på om noen kan hjelpe meg med dette problemet. Forresten, jeg kan laste ned mail, men jeg kan ikke sende mail. Jeg bruker pop server for begge mailkontoene Endret 22. oktober 2005 av imran
Mythos Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Tror slike feil kan komme av at du ikke har satt opp rett SMTP server. SMTP server navnet skal være det du har fått oppgitt hos din ISP.
roac Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Som nevnt før, enten har du valgt gal SMTP-server eller så er dette feilkonfigurasjon av mailserver, ikke klient.
imran Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 For det første: TUSEN takk for det meget enkle svaret som hjalp. Jeg endret SMTP adressen til ISP SMTP adressen og mailen gikk igjennom. Det som forvirrer meg litt er følgende. Har e-mail os netcom og jeg brukte følgende SMTP adresse: smtp.netcom.no Dette har fungert i 2 år, men først i forrige uke bestemmer "noen" seg for at dette ikke lenger kan fungere. Det sammen gjelder for den andre adressen også. Kan det være en endring som har skjedd hos min ISP? Uansett, takker for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå