Lasse 90 Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 BF2 FTW! ups. 14 tegn. fint vær idag ja..........
Jakartabebopp Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Er det ikke bedre å få gjøre denne tråden til en poll? Da slipper vi ihvertfall telletrådtendensene og at tråden stenges på grunn av det. Endret 16. oktober 2005 av rasgar
Cursio Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hvorfor har ingen nevnt Splinter Cell : Chaos Theory? Dette er jo et _konge_ multiplayerspill! Jeg og tre kamerater ble sittende en hel natt, nesten uten pause! Det er så utrolig godt og velbalansert gameplay! BTW: Inlegg nr. 1000! Hipp hurra for meg!
Galdrafadr Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg bare nevner at det finner utallige av slike poster som dette her på forumet allerede. Bruk søkefunksjonen =D Men multiplayerspill? selv synest jeg ikke battlefield2 er noe spess.. CS er jeg gått lei av (for mange fjortisser som spiller, og etter bunnyjumpen ble tatt vekk var det ikke morsomt lengre. Headshots ble og forbedra.. fra headshot til allt over brystet..) Men hva med Natural Selection? et Marines vs Aliens halflifemod. genialt!! dreper du fienden så får du poeng og kan oppgradere ting, som armor, dødligere skudd, springer fortere osv.. genialt! Giants citizen kabuto er uhyre morsomt! såg en nevnte det her i posten, jeg selv mistet CD-en så jeg kan ikke patche. så jeg kan ikke spille på internett mot andre som har høyere patch =( Men GENIALT spill det må jeg si! Grafikken betyr shitt! Codename eagle er uhyre morsomt! Det er forgjengeren til battlefield sies det. Grunnen til dette er så mye bedre enn battlefield (etter min mening) er at flyene er treigere og dermed lettere å fly. Dette er en smule gammelt og grafikken er ikke den beste.. men akkurat som giants citizen kabuto.. utrolig morsomt tross av grafikken. Dessuten å fly er utrolig morsomt når man tar noen piruetter og flyr under broen og gjennom zepplinen. STUNTS!! kappløp med motorsyklene er fett som bare det! geniale sykler med sidevogn =D Soldat som også ble nevnt over er morsomt i mindre doser. spesielt i LAN. Call of duty 1 med expansionpack er utrolig bra!! selv om det er gammelt er det skikkelig bra gameplay. Grafikken er ikke allerverst heller. Singleplayeren er genial! CoD2 kommer ut om noen få strakser (hvis den ikke er komt ut allt?) Ellers er det utrolig vanskelig å bedømme "det beste multiplayerspillet".. det kommer helt ann på personlige meninger og lust. Og det er sikkert en hel haug med spill jeg ikke harn nevnt, som Total war serien, command and conquer, age of empires osv osv..
SteveVice Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Quakeworld var det beste multiplayer spillet PC noensinne har sett, et slikt online miljø og et slikt spill vil vi aldri se igjen. Når det er sagt, så blir det jo urettferdig å måle noe som helst opp mot det. Men World of Warcraft er et rimelig bra online spill, dog, noe dyrt dessverre, noe som gjør at jeg slutter å spille det etter jul. Da blir det Xbox Live for alle penga (ikke at det koster så mye penger at det gjør noe). Men et annet bra online spill var Unreal Tournament, dog både det og Counterstrike var egentlig bare gøy i LAN. Men som sagt QW = Perfeksjon
Whalecore Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Action Quake 2 - Suveren action, gøy å spille 1on1 (i de fleste spill så må man være 5on5 minst hvis det skal bli gøy), bra norsk spillmiljø (ihvertfall før når jeg spillte), mange klaner der ute, så du kan velge hvor seriøst du vil spille. En ting som er unikt med Aq2 er at du kan gjøre mange fantasifulle "hopp", ved å hoppe i ulike retninger før du gjør det endelige hoppet kan du få mer fart osv. veldig gøy. Du trenger ikke være god å skyte for å være god i Aq2.. du kan være en reser på å hoppe! Day of Defeat: Source - Ekstremt intenst, du føler virkelig at det er ekte kuler du blir skutt av! Teamplay er også veldig viktig og gøy å utvikle i dette spillet.. en MG som står i et vindu trenger å bli snipa eller å bli tatt ut av Bazooka kanskje? Nytter ikke å snipe han med en Thompson ihvertfall som det hadde gått ann i visse andre spill. *Host*Callofduty*Phuff* Starcraft: Broodwar - Det ultimate Multiplayer sanntids strategispillet! Alt er veeeeldig godt balansert, og du har tre kule raser å velge mellom. Selv om spillet er en god del år gammelt så lever det ennå, og det er fortsatt det beste strategispillet til nå, etter min mening. Finnes også mange andre geniale MP spill, men orker ikke å skrive mer OT: Folk, please skriv litt om spillene dere skriver ned, ellers blir det bare en ny telletråd.. og det liker vi ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå