Gå til innhold

Asus W3V og Acer Travelmate 3212WXMi


abcde

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Er det noen som har disse maskinene og har noen erfaringer og dele?

 

Hvordan er støynivået? Går viftene konstant?

 

Hvor stor forskjell er det mellom ATI X700 og X600? Vil 128MB skjermkort minne som Asus W3V har være en fordel, eller holder det med 64MB?

 

Har Asus W3V dual layer DVD brenner?

 

Hvilken type harddisk sitter det i disse pcene?

 

Har selv prøvd en Asus W5A og opplevd støynivået på dennne, hvordan er W3V i forhold?

 

Ble mange spørsmål dette, men håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv prøvd Acer sin.. og den synes jeg ser ganske bra ut.. men det har det lille jeg har sett av Asus også! :-)

 

Det er en fordel med skjerminne på 128MB om du skal spille en del, om det ikke er viktigst, så har det nok ikke så mye å si!

 

Acer bruker Pentium Mobile CPU-er og disse skal avgi relativt lite varme. Du vil nok merke at maskinen ikke vil lage noe særlig med lyd.. til tider også helt stille.

 

Selv så har jeg en Travelmate TM 8004

Lenke til kommentar

Har selv ASUS W3V og er MEGET fornøyd, er etter min mening stillegående og det er et BRA skjermkort, rask CPU (1,86Ghz), DDR II Ram og 60 Gb ATA Harddisk, 4200 RPM er jo ikke den raskeste harddisken, men den er jo bare å bytte ut i en raskere å større, koster rundt 1000 lappen, og ja det er Dual Layer DVD brenner. PC er også kjempe solid bygget og fin å se på, synes selv designet på PC er rå!, og bare 2,2 kg!!

Med andre ord anbefaller ihvertfall jeg denne PCen :thumbup:

Det er jo test av denne her på hardware, så du kan jo sjekke den!

Endret av purolatino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...