Gå til innhold

Bilder lekket ut av Razr 2, ikke Razr V3x altså


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lekkert!!

Stilren og ikke minst liten! telefon..

5004567[/snapback]

Den er jo egentlig ikke så liten...

Veldig tynn, men den er også ganske bred.

 

Skjønte ikke helt hva som var forandret i RAZR 2, bortsett bra kameraet og det blå lyset under Motorola-logoen... :roll:

Ikke så spesiell syns jeg...

Lenke til kommentar

Det er meget bra de har beholdt designet fra V3. Rett og slett genialt! Ingen telefoner, foruten 8800, kommer i nærheten til kvaliteten til V3

 

Fungus: Ikke så liten? 65cc er ganske lite for å være en mobil er det ikke? Til sammenlikning:

Nokia 5140: 86cc

Nokia N70: 95,9cc

Siemens Sx1: 110cc

Lenke til kommentar
Det er meget bra de har beholdt designet fra V3. Rett og slett genialt! Ingen telefoner, foruten 8800, kommer i nærheten til kvaliteten til V3

 

Fungus: Ikke så liten? 65cc er ganske lite for å være en mobil er det ikke? Til sammenlikning:

Nokia 5140: 86cc

Nokia N70: 95,9cc

Siemens Sx1: 110cc

5010870[/snapback]

 

Den er kansje liten i volum, men jeg syns den er ganske bred.

Jeg syns ikke den var noe god å holde i.

Lenke til kommentar

Tror jeg leste ett eller annet sted at V3i (RAZR 2) også skal ha ca. 18 mb med internminne, og spor for minnekort. (av typen TransFlash/MicroSD)

 

Dette gjør den nok veldig mye mer aktuell for mange! Bra, Motorola! :thumbup:

 

Motorola skulle visst også ha gjort noe med stemmestyringen, så den blir slik som Nokia allerede har begynt å bruke, f.eks i sin N90.

Man trenger ikke lagre noe, men sier f.eks "Jonas" og telefonen leter selv opp kontakten med bokstavene J-o-n-a-s, v.h.a speak-to-text-teknologi.

 

EDIT: fant linken : Motorola V3i (klikkbar)

 

Motorola_Razr_V3i_s.jpg

Razr V3i til venstre, "vanlig", nåværende Razr til høyre

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar

Oki. Takker. En kamerat kjøpte akkurat den første RAZR'n, og den var igrunn veldig lekker. Tastene var litt pussige ja, men selv om den var bred, var det egentlig ikke noe problem. Man holder den litt anderledes bare. Men spesifikasjonsmessig ligger den jo etter, så det er bra med en ny slik en, selv om jeg ikke helt tror det er opp min gate...

Lenke til kommentar

Hehe, her er det visst fordel å kunne tjekkisk...

Vel kort og godt kan jeg avsløre at forbedringene ligger i:

* Oppgradert kamera m/høyere oppløsning.

* Bedre skjerm.

* Mer internminne.

* Plass for minnekort...!

 

Den siste tingen er uten tvil i mine øyne.. :)

 

Uansett så ryktes det også flere plasser om en UMTS versjon.. Men denne tror jeg lar vente på seg i noen måneder til, la oss si lansering i tidlig sommer 2006...? ;)

Lenke til kommentar
Uansett så ryktes det også flere plasser om en UMTS versjon.. Men denne tror jeg lar vente på seg i noen måneder til, la oss si lansering i tidlig sommer 2006...? ;)

5045576[/snapback]

Det ryktes om flere RAZR-oppfølgere, i det hele tre tror jeg, hvorav 1 av dem er offisielt presentert. Den har 3G. Denne avbildet her har ikke det, og den tredje modellen som nettopp ble FCC-godkjent har 3G og et litt rundere design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...