Jaghi Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Grats Firenz! We love you, hilsen resten av oss fra GE!
chokke Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 OlD1!!1111 neida, gratulerer. Ta det heller i småprat om wow tråden siden vi ikke trenger en ny post om denne hammeren hele tiden.
Reached Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Nice Begynner å bli en del med den i Wow verdenen
ahpadt Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ok. 1) PÅ EN PALA?? 2) +22 intellect? *grine*
chokke Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ok. 1) PÅ EN PALA?? 2) +22 intellect? *grine* hihi, alliance i et nøtteskall
Jaghi Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 (endret) For dårlige stats for en warrior, dessuten er mace pala våpen nr. 1! Men gir egentlig f***... Rogue sjæl. Endret 12. oktober 2005 av Jaghi
Sigga Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 plxplxplxplxlxpxl Vi trenger ikke en ny tråd hver gang en eller annen koreaner får et legendary item. Ta det heller i småprat tråden.
Jaghi Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Han er nordmann... og hvis det er forbudt så må gjerne en forum-moderator komme å stenge tråden.
different Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ok. 1) PÅ EN PALA?? 2) +22 intellect? *grine* Signed. Og selv om det er Mace har den gode *stats* for Warrior. Ikke si at 372 max dmg er dårlig...
NightKeeper Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) For dårlige stats for en warrior, dessuten er mace pala våpen nr. 1! Men gir egentlig f***... Rogue sjæl. Roflmao, dagens. Sier du at Pala skal få den siden det er mace? Og at det er for dårlig stats for en warrior, haha da lurer jeg på om det er bra stats med loladin. Syntes synd på warriorne i den guilden, se at en pala får Hand of Ragnaros. Endret 12. oktober 2005 av NightKeeper
different Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 For dårlige stats for en warrior, dessuten er mace pala våpen nr. 1! Men gir egentlig f***... Rogue sjæl. Roflmao, dagens. Sier du at Pala skal få den siden det er mace? Og at det er for dårlig stats for en warrior, haha da lurer jeg på om det er bra stats med loladin. Syntes synd på warriorne i den guilden, se at en pala får Hand of Ragnaros. Han er jo tross alt Paladin da, de kan jo ikke noe for at de vil gjøre *dmg* med 400 atp..
Jaghi Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Det er fakta at warriors helst vil ha bedre stats, ingen warriors i guilden klagde noe særlig på dette, med tanken på at de ikke gidder å bruke all dkp'n sin på en uber-mace med greie stats istedenfor å bruke "mindre" dkp på uber-våpen med bedre stats. Det jeg mente med at mace er pala våpen nr. 1, er bare min personlige mening fordi jeg syns det er originalt... men som sagt, couldn't care less.
tigergutten Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Halve tråden handler om "ikke ta det her", begynner å bli veldig mange wanne-be moderatorer her.. Var det ingen warriors i guilden som fortjente den mer / hadde mer bruk for den?? Gratiss anyway... blir vel bare posering og breefing i IF nå edit: ser jo at du har svart på det nå... slik er det når du bare skal ta en tlf mens du poster innlegg Endret 12. oktober 2005 av tigergutten
NightKeeper Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Det er fakta at warriors helst vil ha bedre stats, ingen warriors i guilden klagde noe særlig på dette, med tanken på at de ikke gidder å bruke all dkp'n sin på en uber-mace med greie stats istedenfor å bruke "mindre" dkp på uber-våpen med bedre stats. Det jeg mente med at mace er pala våpen nr. 1, er bare min personlige mening fordi jeg syns det er originalt... men som sagt, couldn't care less. Nei ass, litt mer stats gruser jo 80 dps og 372 Max dmg. lett som bare det...
Jaghi Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Det er fakta at warriors helst vil ha bedre stats, ingen warriors i guilden klagde noe særlig på dette, med tanken på at de ikke gidder å bruke all dkp'n sin på en uber-mace med greie stats istedenfor å bruke "mindre" dkp på uber-våpen med bedre stats. Det jeg mente med at mace er pala våpen nr. 1, er bare min personlige mening fordi jeg syns det er originalt... men som sagt, couldn't care less. Nei ass, litt mer stats gruser jo 80 dps og 372 Max dmg. lett som bare det... Vært i BWL?
NightKeeper Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Det er fakta at warriors helst vil ha bedre stats, ingen warriors i guilden klagde noe særlig på dette, med tanken på at de ikke gidder å bruke all dkp'n sin på en uber-mace med greie stats istedenfor å bruke "mindre" dkp på uber-våpen med bedre stats. Det jeg mente med at mace er pala våpen nr. 1, er bare min personlige mening fordi jeg syns det er originalt... men som sagt, couldn't care less. Nei ass, litt mer stats gruser jo 80 dps og 372 Max dmg. lett som bare det... Vært i BWL? Nope. Og jeg vet du du hinter til ja.
GRendal Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Fy faen, jeg visste virkelig ikke at det var så mange idioter her på forumet. De av dere som ikke kan noe some helst om Warriors og våpen bør holde kjeft, og det går for mange av dere. Sulfaras kan ikke sammenlignes med de våpnene med "bedre stats" som dere snakker om. Sulfaras er en god del bedre enn alle andre våpen til en warrior. Det at en paladin får denne macen er helt og holdent komplett høl i huet. Macen er den beste i spillet til en warrior. Det eneste våpenet i hele spillet som KANSKJE kan sammenlignes er rank 14 våpen, og sverdet som dropper fra Nefarian. De er riktignok sverd\økser, men selv de har mye lavere max damage. Beste MS våpenet i spillet , og det går til en class med 50 DPS og autoattack hvert 3.70`ende sekund. gratulerer!
Kanetheheatsink Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ok. 1) PÅ EN PALA?? 2) +22 intellect? *grine* Noen gang spilt som lvl 60 pala? Vi trenger mer mana!
Coaxmetal Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Gratulerer :-) Dog jeg har mine mistanker om at endel warrioirs er gretne... Tror nok jeg ville dratt en /gquit hvis jeg var warrior og det var policy at en pally skulle få den der samme hvor mange dkp man har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå