Gå til innhold

Første alliance Sulfuras på BB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For dårlige stats for en warrior, dessuten er mace pala våpen nr. 1!

Men gir egentlig f***... Rogue sjæl. :D

Endret av Jaghi
Skrevet (endret)

Men gir egentlig f***... Rogue sjæl.  :D

Roflmao, dagens. Sier du at Pala skal få den siden det er mace? Og at det er for dårlig stats for en warrior, haha da lurer jeg på om det er bra stats med loladin. Syntes synd på warriorne i den guilden, se at en pala får Hand of Ragnaros.

Endret av NightKeeper
Skrevet

Men gir egentlig f***... Rogue sjæl.  :D

Roflmao, dagens. Sier du at Pala skal få den siden det er mace? Og at det er for dårlig stats for en warrior, haha da lurer jeg på om det er bra stats med loladin. Syntes synd på warriorne i den guilden, se at en pala får Hand of Ragnaros.

Han er jo tross alt Paladin da, de kan jo ikke noe for at de vil gjøre *dmg* med 400 atp.. :roll:

Skrevet

Det er fakta at warriors helst vil ha bedre stats, ingen warriors i guilden klagde noe særlig på dette, med tanken på at de ikke gidder å bruke all dkp'n sin på en uber-mace med greie stats istedenfor å bruke "mindre" dkp på uber-våpen med bedre stats.

Det jeg mente med at mace er pala våpen nr. 1, er bare min personlige mening fordi jeg syns det er originalt... men som sagt, couldn't care less.

Skrevet (endret)

Halve tråden handler om "ikke ta det her", begynner å bli veldig mange wanne-be moderatorer her..

Var det ingen warriors i guilden som fortjente den mer / hadde mer bruk for den??

Gratiss anyway... blir vel bare posering og breefing i IF nå :D

edit: ser jo at du har svart på det nå... slik er det når du bare skal ta en tlf mens du poster innlegg :D

Endret av tigergutten
Skrevet
Det er fakta at warriors helst vil ha bedre stats, ingen warriors i guilden klagde noe særlig på dette, med tanken på at de ikke gidder å bruke all dkp'n sin på en uber-mace med greie stats istedenfor å bruke "mindre" dkp på uber-våpen med bedre stats.

Det jeg mente med at mace er pala våpen nr. 1, er bare min personlige mening fordi jeg syns det er originalt... men som sagt, couldn't care less.

Nei ass, litt mer stats gruser jo 80 dps og 372 Max dmg. lett som bare det...

Skrevet

Vært i BWL?

Skrevet

Vært i BWL?

Nope. Og jeg vet du du hinter til ja.

Skrevet

Fy faen, jeg visste virkelig ikke at det var så mange idioter her på forumet. De av dere som ikke kan noe some helst om Warriors og våpen bør holde kjeft, og det går for mange av dere.

Sulfaras kan ikke sammenlignes med de våpnene med "bedre stats" som dere snakker om.

Sulfaras er en god del bedre enn alle andre våpen til en warrior.

Det at en paladin får denne macen er helt og holdent komplett høl i huet.

Macen er den beste i spillet til en warrior. Det eneste våpenet i hele spillet som KANSKJE kan sammenlignes er rank 14 våpen, og sverdet som dropper fra Nefarian. De er riktignok sverd\økser, men selv de har mye lavere max damage.

Beste MS våpenet i spillet , og det går til en class med 50 DPS og autoattack hvert 3.70`ende sekund.

gratulerer!

Skrevet

Gratulerer :-)

Dog jeg har mine mistanker om at endel warrioirs er gretne... Tror nok jeg ville dratt en /gquit hvis jeg var warrior og det var policy at en pally skulle få den der samme hvor mange dkp man har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...