Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hallo! Jeg har bare sånn plutselig begynt å få en irriterende feilmelding når jeg trykker på en hvilken som helst link rundt på nettet. Det begynte i stad med å irritere meg hver gang jeg trykket på en link, men bare blitt mer og mer aggresivt.. Har tatt med et screenshot, så du kan se selv. Håper på svar så fort som mulig.. Link til bildet. Endret 12. oktober 2005 av Espen54
mandela Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 flere tråder om dette ser jeg, du har ikke tilfeldigvis installert den nye betaen over en eldre firefox install eller liknende? i såfall kan du ikke lenger bruke din profil med firefox 1.0.X da den ble endret ved install av nyere versjon. uansett: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.ph...da78091e843edb5 osv.
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Jo jeg har visst lastet ned betaen ja.. Har reinstallert Firefox og glemte å ta backup, så jeg får finne alle bokmerkene mine igjen og sånn da.. Men sist av alt, tusen takk!
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Nå har jeg gjort det som stod der, men får fortsatt feilmeldinga. Kanskje fordi jeg ikke sletta registernøkkelen til firefox og ikke programdata heller. Får prøve det først da.
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Fikk fiksa det nå.. Avinstallerte - Slettet registernøkkelen til firefox - slettet mappen "Mozilla Firefox" i Programdata, installerte Mozilla Firefox 1.0.6. Så var det bare det å få tilbake bokmerkene da.
mandela Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) du har vel ikke slettet programdata helt? der ligger jo all viktig data! alltid greit å ha noen av disse i backup! ellers er jo beta2 rock solid hos meg, betydelig bedre enn 1.0.6 partial backup example: bookmarks.html — Bookmarks. prefs.js — Current user preferences. user.js — User-added preferences (overrides prefs.js every startup). cookies.txt — Cookies. hostperm.1 — Cookies permissions, image permissions, and extension website install permissions list. signons.txt — Saved passwords. Requires the "key3.db" file to work. key3.db — Supplements password file. cert8.db — Needed for key3.db file Endret 12. oktober 2005 av modellmakt
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Nei, jeg har ikke sletta hele programdata mappa, hvis det er det du mener.. Har bare sletta Mozilla Firefox mappa inne i programdata. Uansett så var det, det samme om jeg mista alle bokmerkene mine.
mandela Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 jeg mente selvfølgelig firefox-profilen som ligger i mappen "programdata". ta gjerne backup av de filene som er listet over slik at du har en backup av din firefox i fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå