Gå til innhold

TT tsunami dream, en lian lie killer


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte dette kabinettet for en uke siden, det har overgått mine forventinger fullstendig.

 

Nå er jeg lei av hvor gode alle lian kabinetter er, lest testen.

 

Eneste minus er at orginal viftene støyer noe, spesielt 120mm en i front, de bør alle skiftes med mer støysvake vifter, uten om det er det helt suverent.

 

En 4400+ med boxed kjøler ligger på 40 grader ved full load, når alle viftene er skiftet, er helt konge.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke en 120mm i front og en bak på det kabinettet da??

 

Ellers må jeg bare si Microplex :thumbup:

jo ;) og bestiller du med vindu får du en 9cm vifte i siden og;)

 

kjempe fornøyd jeg og, har det selv.. går foresten ann å klippe vekk litt av(nettingen) forran 120 vifta foran da for å øke luft innsuget.. har foresten bytta viftene(mist og papst) :love:

Lenke til kommentar

Har hatt denne i noen uker nå og er kjempe fornøyd selv. Vifta foran bråker som en jetmotor, mens vifta bak er ikke noe særlig bedre. Derfor har jeg byttet dem til fordel for to stk MIST 16,5 db vifter. Har senere kanskje også tenkt til å kjøpe en 92-120 mm vifteadapter, slik at jeg får lik vifte i sidevinduet også :)

Lenke til kommentar
Har hatt denne i noen uker nå og er kjempe fornøyd selv. Vifta foran bråker som en jetmotor, mens vifta bak er ikke noe særlig bedre. Derfor har jeg byttet dem til fordel for to stk MIST 16,5 db vifter. Har senere kanskje også tenkt til å kjøpe en 92-120 mm vifteadapter, slik at jeg får lik vifte i sidevinduet også :)

Ossen er de viftene? Hører du dem ne særlig? Skal ha disse jeg og :D

Lenke til kommentar
Har hatt denne i noen uker nå og er kjempe fornøyd selv. Vifta foran bråker som en jetmotor, mens vifta bak er ikke noe særlig bedre. Derfor har jeg byttet dem til fordel for to stk MIST 16,5 db vifter. Har senere kanskje også tenkt til å kjøpe en 92-120 mm vifteadapter, slik at jeg får lik vifte i sidevinduet også  :)

Ossen er de viftene? Hører du dem ne særlig? Skal ha disse jeg og :D

de er stille som mus, jeg hører de ikke ;) har en selv(med blå leds) og kjempe fornøyd,, de blåser også ganske greit med tanke på det lave støynivået ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

har sjøl sånn kabinett også :thumbup: hadde en TT shark før og støy forskjellen hva stoor. shark kabinette bråkte mye mer en det lille Dream kabinette:)) Vurderer nå og bytte ut noen av viftene og en bedre CPU kjøler. PS: har skrud av føttene, ble litt mer stygg kansje men rister ikke så mye som med føttene:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...