Gå til innhold

Hakking i spill. Skjermkortets feil?


theDurkan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

SLiter med samme problemet på mitt Gigabyte 6600GT,samme kort som trådtstarteren Mixel.

 

Det er faktisk rett før jeg kaster dritten ut av vinduet.

 

Har prøvd det meste nå og har blitt bedre,men er ikke kvitt det.

 

Spiller for det meste CS,og det lagger/fryser :

 

Følgende ting hjalp,men jeg er ikke kvitt det :

 

-.fjerne net framework 2,0 x86 oppdatering

- disable write combining

 

Dette hjalp veldig mye,når kan jeg hvertfall spille og det kommer innimellom.

 

Lurer på om jeg ikke skal sette ned pci-e hastigheten fra 16-16 til 8-8 .Noen her som har prøvd det?

 

kanskje jeg burde satse på nytt kort,er så forbanna irriterende når man er midt i en runde og dette skjer.Og det er ikke kjølingen,har plenty med kjøling og god lufting i kabinettet,er 90 % sikker på at det er skjermkortet som er problemet.Har prøvd det meste nå,så fyr på med forslag.

 

Vurderer å sende den inn til netshop og se hva de sier.Feilen er jo ikke vedvarende,kan spille en halv uten problem og andre ganger kommer det etter 10 min.

Endret av LeXUS_
Lenke til kommentar

Nå er jeg sikker på at det er Feil på skjermkortet :

 

Kjøpte i dag en Aopen 6600,fikk en billig til 380 kr.Spilte CS med den i en times tid og kjørte det senere også.Og det har ikke vært noe som helst form for lignende frysing eller lagg,og alt var på satt på optimal.

 

Det 6600 kortet er ganske ræva men uansett fryd å spille cs uten noe som helst form for lagg/frysing.-

Lenke til kommentar

Hørt om garanti og reklamasjonsrett ?

 

På alle vanlige varer til privat bruk har du 2 år reklamasjonsrett.Hvis produktet svikter før den tid,har du krav på å få den reparert eller erstattet med tilsvarende/bedre produkt.

 

Første gang jeg skal reklamere hos netshop,har veldig god erfaring med psdata,så vi får se hva slags holdning de har.

 

Noen webshop gjør alt for å slippe unna,mens andre tar ansvaret.

 

Så bare send mail til netshop og forklar problemet,de vil be deg sende den inn til dem.Og når de er ferdig med å teste den ut så kan du si at du ønsker å aller helst å bytte over til et bedre kort med et mellomlegg.Regner med at det går bra.

 

Kjøpte min i juli,og den er defekt allerede,det er irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...